Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nu ben ik erg benieuwd naar de ontvangst mogelijkheden van de Omegon. Na jaren de 60CS(X) te hebben gebruikt was ik overgestapt naar de Colorado. Vond de Colorado geen verbetering wat betreft ontvangst. Eerder een verslechtering zelfs een Forerunner gaaf de routes beter weer dan de Colorado. Omdat de Omegon meer mogelijkheden heeft mbt tot tracks wil ik mijn Colorado inruilen. Alleen hoe is de ontvangst want slechter dan de Colorado moet het niet worden. Dus als de Omegon de ontvangst van de 60CSx heeft & mogelijkheden(tracks) dan is het een perfect apparaat voor mij.

Geplaatst

Volgens mij bedoel je een Oregon. En als ik alles goed beluister zijn de ontvangst van de Oregon en de Colorado hetzelfde.

Persoonlijk vind ik dat je een beetje overdrijft met de ontvangst, maar zoals alles, het is het gevoel dat telt.

Ga gewoon terug naar de 60CSx en je bent weer helemaal tevreden :lol1:

Geplaatst
Volgens mij bedoel je een Oregon. En als ik alles goed beluister zijn de ontvangst van de Oregon en de Colorado hetzelfde.

Persoonlijk vind ik dat je een beetje overdrijft met de ontvangst, maar zoals alles, het is het gevoel dat telt.

Ga gewoon terug naar de 60CSx en je bent weer helemaal tevreden :lol1:

* Ontvangst OR/CO/60CSX zijn naar mening gelijk.

* Gebruiksmogelijkheden van de 60CSX zijn voor Geocaching misschien nog net iets beter dan de OR/ CO.

* Knoppen 60CSX zijn gevoelig voor slijtage

* Display/ kaartdetails OR/CO is geweldig. In de zon wat minder goed leesbaar maar dan zet je de verlichting aan.

* Rock en Roll wiel CO is "vuil" gevoelig waardoor deze wat stroever kan draaien

* Software-updates OR/CO komen nu regelmatiger dan voor de 60CSX

* Gebruiksgemak van de OR is net iets beter dan van de CO

Zo kan ik nog wel even doorgaan. We hebben alle drie de GPS'n gehad en hebben nu alleen nog maar de OR. Deze bevalt ons prima. Het is en blijft een persoonlijk gevoel en alle 3 zijn het prima GPS'n.

Geplaatst

Inderdaad, het is meer een gevoelskwestie dan wat anders.

Persoonlijk vind ik he bedieningsgemak van de Oregon het beste van alle drie. het was in het begin wel wennen.

Na de gewenningsperiode wil ik eigenlijk niet meer anders.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...