teamad Geplaatst 19 december 2008 Share Geplaatst 19 december 2008 Hoe kan het toch zijn dat als ik een Geodo'r wil uitreiken ik altijd te zien krijg: Cache 'GC19XZ7' (nog) niet door u gelogd volgens onze databaseTerwijl ik gewoon de caches log. Graag uw hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 19 december 2008 Share Geplaatst 19 december 2008 Via de zoekfunctie gezocht op geduld . Er is al lang een achterstand die weggewerkt gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 19 december 2008 Share Geplaatst 19 december 2008 Ligt aan achterstallig onderhoud website, is de afgelopen tijd al vaker besproken op het forum: geod'or toewijzen Komt vast wel goed in het nieuwe jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pa3fus Geplaatst 19 december 2008 Share Geplaatst 19 december 2008 De logjes die je schrijft komen binnen op geocaching.com Deze logs worden normaal gesproken regelmatig ingelezen door geocaching.nl en worden dan hier in een database opgeslagen. Het geo-d'or systeem is iets wat specifiek voor .nl is gemaakt. Indien dus een cache niet wordt overgenomen in de database van .nl krijg je deze melding. Door wijzigingen in het systeem en personele bezetting ligt het inlezen tijdelijk stil, er wordt,volgens mij, op de achtergrond hard aan gewerkt om alles weer in orde te krijgen. Maar tot dat moment zal je geduld moeten hebben. Lees het forum er maar eens op na, er zijn meer problemen (kaarten enz) die allemaal hiermee te maken hebben. Groeten Jan-Willem PA3FUS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 19 december 2008 Share Geplaatst 19 december 2008 Tja, volgens Xaa kost het ongeveer twee uur (en een telefoontje) om dit weer werkend te krijgen. Er is besloten om die tijd te besteden aan het wekelijks beantwoorden van dit soort draadjes. De programmeurs werken liever door aan het opnieuw bouwen van het systeem. Begrijpelijk, maar mijn ervaring met andere sites heeft mij geleerd dat nieuwbouw heel erg lang (jaren) kan duren. Het is dan handiger om e.e.a. met "plakband" weer werkend te maken en stap voor stap de code te verbeteren. Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 19 december 2008 Share Geplaatst 19 december 2008 De juiste antwoorden staan er weer tussen, bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten