haxepaxe Geplaatst 14 december 2008 Geplaatst 14 december 2008 Wie heeft er ervaring met de nieuwe soort batterijen " GP Recyko+ AA batterijen". Heb ik hier een speciale oplader voor nodig of kan ik mijn Varta power play plug charger (type 57072) gebruiken? Men adverteerd met het volgende: GP Recyko + Nimh RC06 Capaciteit: 2050 mAh GP ReCyKo zijn de nieuwste 2008 modellen uit de GP Green Generation Technology serie. De GP ReCyKo batterijen zijn gebruiksklaar en reeds voor u opgeladen. De lading blijft gedurende lange tijd behouden: Na 6 maanden is de lading nog 90% en na 12 maanden zelfs nog 85%! Ideaal om achter de hand te hebben Na het eerste gebruik gewoon als oplaadbare batterijen te gebruiken en op te laden. Ben benieuwd uw ervaringen. groet. Gerrit
*BaJo* Geplaatst 14 december 2008 Geplaatst 14 december 2008 Varta heeft nu ook zelf batterijen waarbij ze zeggen dat; Na 6 maanden is de lading nog 90% en na 12 maanden zelfs nog 85%! Ideaal om achter de hand te hebben. maar lijkt mij wel dat die in een gewone oplader passen
De Haelder Geplaatst 14 december 2008 Geplaatst 14 december 2008 Als de lader geschikt is voor NImh batterijen ku je deze er ook mee opladen .
globe_explorer Geplaatst 14 december 2008 Geplaatst 14 december 2008 Wie heeft er ervaring met de nieuwe soort batterijen " GP Recyko+ AA batterijen". Heb ik hier een speciale oplader voor nodig of kan ik mijn Varta power play plug charger (type 57072) gebruiken? Men adverteerd met het volgende: GP Recyko + Nimh RC06 Capaciteit: 2050 mAh GP ReCyKo zijn de nieuwste 2008 modellen uit de GP Green Generation Technology serie. De GP ReCyKo batterijen zijn gebruiksklaar en reeds voor u opgeladen. De lading blijft gedurende lange tijd behouden: Na 6 maanden is de lading nog 90% en na 12 maanden zelfs nog 85%! Ideaal om achter de hand te hebben Na het eerste gebruik gewoon als oplaadbare batterijen te gebruiken en op te laden. Ben benieuwd uw ervaringen. groet. Gerrit Ik ken de Varta lader niet, maar het beste is om voor NIMH (NikkelMetaalHydride) batterijen om een delta V lader te gebruiken die automatisch stopt met laden (of overgaat op druppellaadstroom) als de batterijen vol zitten. Zo gaan de batterijen het langst mee. NIMH batterijen hebben namelijk een klein memory effect, maar kunnen slecht tegen overladen.
Sparks Sailor Geplaatst 15 december 2008 Geplaatst 15 december 2008 Kort na de introductie heb ik een doosje GP Recyko+ batterijen gekocht. Inmiddels gebruik ik niet anders. Mij fototoestel scheen defect, ik wilde hem al vervangen. Maar, met GP Recyko+ batterijen werkt het apparaat weer perfect. Conclusie.....? Nou dat lijkt me duidelijk.
haxepaxe Geplaatst 16 december 2008 Auteur Geplaatst 16 december 2008 (bewerkt) Hartelijk dank voor alle reactie's hier op forum en via pers. bericht. Ik weet het al! Ik ga na deze informatieve, positieve, reactie's nu ook van deze batterijen aanschaffen. bedankt en groeten, Gerrit 16 december 2008 bewerkt door haxepaxe
haxepaxe Geplaatst 7 januari 2009 Auteur Geplaatst 7 januari 2009 Ik heb inmiddels 4 stuks GP Recyko+ AA batterijen aangeschaft en ik gebruik ze alweer een paar weken naar alle tevredenheid, ze gaan lekker lang mee. Op de lange termijn is het nog even afwachten hoelang ze meegaan, maar tot nu toe ben ik alleen maar positief. groetjes,
Remunj Geplaatst 7 januari 2009 Geplaatst 7 januari 2009 Ik ben benieuwd hoe deze batterijen zich houden in deze vrieskou. Ik merk dat de MH batterijen er niet zo goed tegen kunnen.
verrader Geplaatst 7 januari 2009 Geplaatst 7 januari 2009 Ik heb inmiddels 4 stuks GP Recyko+ AA batterijen aangeschaft en ik gebruik ze alweer een paar weken naar alle tevredenheid, ze gaan lekker lang mee. Op de lange termijn is het nog even afwachten hoelang ze meegaan, maar tot nu toe ben ik alleen maar positief. groetjes, Is dat zonder ze een keer opgeladen te hebben??? grtz
haxepaxe Geplaatst 7 januari 2009 Auteur Geplaatst 7 januari 2009 Ik gebruik ze al een paar weken en heb ze wel een paar keer opgeladen. Maar na oplading doe ik er een hele tijd mee voordat ze weer leeg zijn. Ik heb niet bijgehouden hoelang precies maar ik schat ca. 8-10 uur per keer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden