smeule Geplaatst 13 december 2008 Geplaatst 13 december 2008 (bewerkt) Tijdens het [OFZE] kregen wij een boekje met allemaal tooltjes om verschillende puzzels op te kunnen lossen, ook moest je het regelmatig gebruiken bij de multi's die er liggen. Er zijn natuurlijk nog veel meer caches die hiervan gebruik maken en dan is het heel makkelijk om het altijd bij de hand te hebben. Het bestandje kan je hier vinden. Pak het bestandje uit en plaats het ergens op de Oregon/Colorado, het is makkelijk om het in de zelfde map als waar de achtergronden staan (de achtergronden die je niet gebruikt kan je overigens gewoon verwijderen, je kan de achtergronden dan ergens op de computer opslaan) maar een nieuwe map aanmaken is ook geen probleem. De OR/ CO ziet alle JPG bestanden die op de harde schijf staan van de OR/CO. Vervolgens staan de plaatjes onder "Foto album" Ik wil Masterchef nog bedanken voor de bestanden 9 oktober 2010 bewerkt door smeule
Vasc0 Geplaatst 13 december 2008 Geplaatst 13 december 2008 Tijdens het [OFZE] kregen wij een boekje met allemaal tooltjes om verschillende puzzels op te kunnen lossen, ook moest je het regelmatig gebruiken bij de multi's die er liggen. Er zijn natuurlijk nog veel meer caches die hiervan gebruik maken en dan is het heel makkelijk om het altijd bij de hand te hebben. Het bestandje kan je hier vinden. Pak het bestandje uit en plaats het ergens op de Oregon/Colorado, het is makkelijk om het in de zelfde map als waar de achtergronden staan (de achtergronden die je niet gebruikt kan je overigens gewoon verwijderen, je kan de achtergronden dan ergens op de computer opslaan) maar een nieuwe map aanmaken is ook geen probleem. De OR/ CO ziet alle JPG bestanden die op de harde schijf staan van de OR/CO. Vervolgens staan de plaatjes onder "Foto album" Ik wil Masterchef nog bedanken voor de bestanden Link werkt niet!
Vasc0 Geplaatst 13 december 2008 Geplaatst 13 december 2008 Tijdens het [OFZE] kregen wij een boekje met allemaal tooltjes om verschillende puzzels op te kunnen lossen, ook moest je het regelmatig gebruiken bij de multi's die er liggen. Er zijn natuurlijk nog veel meer caches die hiervan gebruik maken en dan is het heel makkelijk om het altijd bij de hand te hebben. Het bestandje kan je hier vinden. Pak het bestandje uit en plaats het ergens op de Oregon/Colorado, het is makkelijk om het in de zelfde map als waar de achtergronden staan (de achtergronden die je niet gebruikt kan je overigens gewoon verwijderen, je kan de achtergronden dan ergens op de computer opslaan) maar een nieuwe map aanmaken is ook geen probleem. De OR/ CO ziet alle JPG bestanden die op de harde schijf staan van de OR/CO. Vervolgens staan de plaatjes onder "Foto album" Ik wil Masterchef nog bedanken voor de bestanden Link werkt niet! Nu wel!
smeule Geplaatst 13 december 2008 Auteur Geplaatst 13 december 2008 Link werkt niet! Ik was vergeten .rar er achter te zetten . Nu werkt de link wel
Vasc0 Geplaatst 13 december 2008 Geplaatst 13 december 2008 Ik heb hem erop gezet! Bedankt voor dit leuke tooltjes pakket!
Remunj Geplaatst 13 december 2008 Geplaatst 13 december 2008 Bedankt, het is een mooi en handig tooltje.
smeule Geplaatst 24 december 2008 Auteur Geplaatst 24 december 2008 Kleine aanpassing gedaan waardoor sommige plaatjes beter leesbaar zijn. Het bestandje kan je hier vinden. * Pak het bestandje uit en plaats het op de Oregon/Colorado. * Maak op de hardeschijf van de OR/CO een map aan: ?:Garmin Oregon/Garmin/Tooltjes * Zet de bestanden in de map "Tooltjes" * De OR/ CO ziet alle JPG bestanden die op de harde schijf staan, ongeacht in welke map. * Vervolgens staan de plaatjes in het menu "Foto album" * Scrollen/ inzoomen, etc en de puzzeltjes oplossen. Als iemand nog meer Tooltjes heeft om erop te zetten? Stuur ze maar op dan zullen wij het aanpassen.
A en F Geplaatst 28 december 2008 Geplaatst 28 december 2008 Wij hebben gisteren een Oregon 300 gekocht, en voor handige tooltje zijn wij in. Maar hoe pak je dat bestandje uit?
smeule Geplaatst 28 december 2008 Auteur Geplaatst 28 december 2008 Wij hebben gisteren een Oregon 300 gekocht, en voor handige tooltje zijn wij in. Maar hoe pak je dat bestandje uit? Selecteren, rechtermuisklik en vervolgens "bestanden hier uitpakken" Suc6
A en F Geplaatst 28 december 2008 Geplaatst 28 december 2008 bedankt, ik heb het inmiddels voor mekaar gekregen en ik zag meteen een oplossing van een makkelijke puzzel voor onderweg... even aanpassen in GSAK Weer verder met uitproberen van de Oregon
Patita 2006 Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 Ik heb sinds enkele dagen ook een Oregon 400T ik zag dat hier handige bestandtjes (foto's) stonden. Het waren div. foto's dit vond ik niet zo gemakelijk,ik heb er één lange van gemaakt. Als jullie interesse hebben hiervoor dan kun je hem hier downloaden. Als je het bestandje hebt geupload op je GPS dan moet het even helemaal in zoomen daarna kun je er door scrolen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben ik vind het wat gemakelijker omdat je maar één bestand hoeft te openen. Succes
Aanbevolen berichten