Mon-Roe Geplaatst 11 december 2008 Geplaatst 11 december 2008 Eens in de 2 maanden draai ik een PQ van alle caches in Nederland en zet deze over in GSAK. Nu wil ik eigenlijk wekelijks een PQ laten draaien met alle wijzigingen. Ik heb nu wel een PQ met alle nieuwe caches van de afgelopen week, maar zou ook graag een PQ willen hebben met alle caches die zijn gedisabled of gearchiveerd. Is dit mogelijk en zo ja wat moet ik dan invullen? Of is er een andere mogelijkheid met GSAK wat ik over het hoofd zie?
ET4FR & CO Geplaatst 11 december 2008 Geplaatst 11 december 2008 Wil je echt alle wijzigingen bij willen houden zal je dus PQ van alle cache's moeten draaien. Aangezien je max 500 cache's in een PQ kunt krijgen zul je dus ongeveer 14 a 15 PQ's moeten draaien, dus ben je 3 dagen verder omdat je ook weer max 5 PQ's per dag kan draaien.
Mon-Roe Geplaatst 11 december 2008 Auteur Geplaatst 11 december 2008 Het is dus niet mogelijk om een soort van "update" te maken. Je moet ze dus steeds allemaal opnieuw doen. Jammer, had graag maar eens in het kwartaal alle PQ's draaien en daarna wekelijks een soort van update van alle wijzigingen die er die week plaats hebben gevonden.
Malyenki Geplaatst 11 december 2008 Geplaatst 11 december 2008 Nee, je hoeft ze niet steeds allemaal opnieuw te doen. Je moet één keer 13 PQ's aanmaken, en elke week naar je mail laten sturen (op een door jouw gekozen dag, max 5 per dag). Ik gebruik hiervoor een apart e-mailadres). Je kunt Gsak dan automatisch die pq's laten ophalen (uit jouw e-mail) op een door jouw gekozen moment. Sommigen doen dat dagelijks, maar je kunt er ook voor kiezen om dat eens per kwartaal te doen. Maar dat is één klik op de goeie plek en alles is weer geüpdate
Mon-Roe Geplaatst 11 december 2008 Auteur Geplaatst 11 december 2008 Ok, dat gaan we dan eens proberen.
Aanbevolen berichten