Spring naar bijdragen

Kabouterkaarten afdrukken


w.vdsnoek

Aanbevolen berichten

Qua details bedoel ik b.v. het kunnen aantekeken waar de auto geparkeerd staat, alternatief weggetje naar een eventueel volgende waypoint...

 

Gewoon eigenlijk je redelijk makkelijk kunnen orienteren op de kaart waarop je dan dit soort details (weggetjes en heuvels) kunt onderscheiden.

 

In Ozi kun je zoomen tot de details goed worden weergegeven, alleen lukt het mij niet om zo'n (gedeelte van de) kaart af te drukken of als los bestand op te slaan als *.jpg bestand om ze vervolgens te laten afdrukken...

 

Weet iemand hoe dit moet of met welk programma dit toch enigzins gemakkelijk is te realiseren?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Qua details bedoel ik b.v. het kunnen aantekeken waar de auto geparkeerd staat, alternatief weggetje naar een eventueel volgende waypoint...

 

Gewoon eigenlijk je redelijk makkelijk kunnen orienteren op de kaart waarop je dan dit soort details (weggetjes en heuvels) kunt onderscheiden.

 

In Ozi kun je zoomen tot de details goed worden weergegeven, alleen lukt het mij niet om zo'n (gedeelte van de) kaart af te drukken of als los bestand op te slaan als *.jpg bestand om ze vervolgens te laten afdrukken...

 

Weet iemand hoe dit moet of met welk programma dit toch enigzins gemakkelijk is te realiseren?!

Je kunt toch gewoon vanuit ozi printen? Je hoeft het niet eerst als jpg op te slaan.

 

Bestand/Afdrukken/Kaartafbeelding/

 

En dan zie je het volgende schermpje:

 

kaart%20afdrukken.jpg

 

Als ik dan print, heb ik dat wat in beeld staat bijna op het gehele A4tje staan.

 

Hier een voorbeeld, en om problemen te voorkomen, mijn eigen cache ;)

 

schans1.jpg

 

Nu is het natuurlijk wel ff een schermafdruk, maar dit is dus niet nodig om te printen vanuit Ozi. Man als je de complete JPG's afzonderlijk wilt printen, en dan ook nog leesbaar wilt hebben, dan mag je volgens mij nog wel groter kunnen printen als de A2 dat Ronnie aangeeft.

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...