w.vdsnoek Geplaatst 29 september 2003 Auteur Share Geplaatst 29 september 2003 Qua details bedoel ik b.v. het kunnen aantekeken waar de auto geparkeerd staat, alternatief weggetje naar een eventueel volgende waypoint... Gewoon eigenlijk je redelijk makkelijk kunnen orienteren op de kaart waarop je dan dit soort details (weggetjes en heuvels) kunt onderscheiden. In Ozi kun je zoomen tot de details goed worden weergegeven, alleen lukt het mij niet om zo'n (gedeelte van de) kaart af te drukken of als los bestand op te slaan als *.jpg bestand om ze vervolgens te laten afdrukken... Weet iemand hoe dit moet of met welk programma dit toch enigzins gemakkelijk is te realiseren?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 29 september 2003 Share Geplaatst 29 september 2003 Maar ik neem nooit geen afdruk van de kaart mee Dus altijd een kaart mee ..???? Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 29 september 2003 Share Geplaatst 29 september 2003 Qua details bedoel ik b.v. het kunnen aantekeken waar de auto geparkeerd staat, alternatief weggetje naar een eventueel volgende waypoint... Gewoon eigenlijk je redelijk makkelijk kunnen orienteren op de kaart waarop je dan dit soort details (weggetjes en heuvels) kunt onderscheiden. In Ozi kun je zoomen tot de details goed worden weergegeven, alleen lukt het mij niet om zo'n (gedeelte van de) kaart af te drukken of als los bestand op te slaan als *.jpg bestand om ze vervolgens te laten afdrukken... Weet iemand hoe dit moet of met welk programma dit toch enigzins gemakkelijk is te realiseren?! Je kunt toch gewoon vanuit ozi printen? Je hoeft het niet eerst als jpg op te slaan. Bestand/Afdrukken/Kaartafbeelding/ En dan zie je het volgende schermpje: Als ik dan print, heb ik dat wat in beeld staat bijna op het gehele A4tje staan. Hier een voorbeeld, en om problemen te voorkomen, mijn eigen cache Nu is het natuurlijk wel ff een schermafdruk, maar dit is dus niet nodig om te printen vanuit Ozi. Man als je de complete JPG's afzonderlijk wilt printen, en dan ook nog leesbaar wilt hebben, dan mag je volgens mij nog wel groter kunnen printen als de A2 dat Ronnie aangeeft. GRTZ Kruimeldief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 29 september 2003 Share Geplaatst 29 september 2003 Maar ik neem nooit geen afdruk van de kaart mee Dus altijd een kaart mee ..???? Gna gna gna huftuh GRTZ Kruimeldief In bier zitten vrouwelijke hormonen; wanneer je teveel op hebt, begin je te zeuren en ga je slecht autorijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
w.vdsnoek Geplaatst 29 september 2003 Auteur Share Geplaatst 29 september 2003 Nou, geloof het of niet, het is gelukt. Ik heb altijd lopen klooien met de schaal die wordt aangegeven in het menu van het printen. Ik kreeg het zo klein dat de kaart 1x1cm werd afgedrukt of weer vele te groot..... Mijn dank voor jullie hulp, ik kan weer verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden