Team Rhuvaal Geplaatst 6 december 2008 Geplaatst 6 december 2008 Als ik losse waypoints, maar soms geldt dat ook voor routes, wil overdragen naar mijn Oregon 200 kan ik deze niet meer terugvinden. Soms kom ik ze tegen via 'waarheen/recent gevonden'. Wie weet waar het hem in zit? Team Rhuvaal.
papillonphoto Geplaatst 6 december 2008 Geplaatst 6 december 2008 Als ik losse waypoints, maar soms geldt dat ook voor routes, wil overdragen naar mijn Oregon 200 kan ik deze niet meer terugvinden. Soms kom ik ze tegen via 'waarheen/recent gevonden'. Wie weet waar het hem in zit?Team Rhuvaal. Waarschijnlijk in de instellingen? staan die op afstand, dus alleen de dichtst bijzijnde zichtbaar? Je kan zoeken op naam. Hangiser is om ze op teslaan als .gpx in de map GPX in de oregon. dan vind hij ze wel terug
Team Rhuvaal Geplaatst 7 december 2008 Auteur Geplaatst 7 december 2008 Beste Papillonphoto (en andere geocachers), Dank voor je reactie. Ik ben er achter gekomen wat nu eigenlijk het probleem is: Als ik meerdere routes en/of waypoints achter elkaar overdraag naar mijn Oregon zonder de Oregon af te koppelen van mijn computer, overschrijft hij de eerder overgedragen routes en/of waypoints. Dit geldt ook voor het overdragen van Topo kaarten. Ik moet alles in één bestand zetten en overdragen, anders wist hij het vorige overgedragen bestand. Dit kan echter alleen bij de Topo kaarten ben ik achter gekomen. Als ik één route overdraag, de Oregon afkoppel en weer aan mijn computer koppel en vervolgens weer een route overdraag, doet hij het goed, maar dit is ontzettend veel werk als je meerdere routes wil overdragen. Is hier een oplossing voor? Team Rhuvaal.
LTeunis Geplaatst 7 december 2008 Geplaatst 7 december 2008 Opslaan als GPX met verschillende namen. is de oplossing voor meerdere routes. Of alle routes in een bestand zetten.
Aanbevolen berichten