roderick_schmitz Geplaatst 29 november 2008 Geplaatst 29 november 2008 Ik ben dus op zoek naar een stukje software waarmee de coördinaten te middelen. Dit is wel zo handig voor de nauwkeurigheid bij het plaatsen van een cache. Ik weet dat er GPS-en zijn die deze functie hebben ingebouwd, maar ik geloof niet dat de eTrex H dit heeft. Ik ben dus naar zo iets op zoek voor op mijn PDA die ik in combinatie met een BT-GPS gebruik. Nog even voor de duidelijkheid, ik gebruik windows mobile 6.1.
teamkorhoen Geplaatst 29 november 2008 Geplaatst 29 november 2008 Wat denk je van Excel (aanwezig in Windows Mobile) ? Thuis 1x voorbereiden en dan meenemen op je PDA.
KarelKraak Geplaatst 29 november 2008 Geplaatst 29 november 2008 Deze kan je proberen: Arcpad Kan je zelfs instellen dat metingen met een fout boven de drempelwaarde buiten beschouwing worden gelaten. Maar een rekenmachine voldoet ook prima
roderick_schmitz Geplaatst 30 november 2008 Auteur Geplaatst 30 november 2008 Wat denk je van Excel (aanwezig in Windows Mobile) ? Thuis 1x voorbereiden en dan meenemen op je PDA. Ik snap helaas helemaal niets van exel Deze kan je proberen: Arcpad Kan je zelfs instellen dat metingen met een fout boven de drempelwaarde buiten beschouwing worden gelaten. Maar een rekenmachine voldoet ook prima Die link ga ik eens bekijken, maar de rekenmachiene lijkt me veel werk. Dacht ergens gelezen te hebben dat je moet middelen over minstens 100 metingen? Corrigeer me als ik het fout heb hoor.
Aanbevolen berichten