Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
Vlak bij de cache was niet echt een parkeerplaats maar ik dacht ik heb de cache zo dus zette de auto midden op de weg.

Vind ik niet echt handig/veilig. Het zou beter zijn om de auto toch ergens weg te zetten, desnoods in de berm. Dan kan je ook meer op je gemak zoeken (even afgezien van de bewaking dan)

EDIT: bewoording gewijzigd, was te fel.

bewerkt door TuuronTour
Geplaatst

De persoon in kwestie wil alleen maar helpen volgens mij.

Een tijdje terug was de discussie dat goudzoekers geen respect hebben voor de natuur.

Dat werd later gedeeltelijk ontkracht.

Nu wordt een ander voorbeeld gegeven over de 'schadelijke' gevolgen van het FTF. ;)

Geplaatst
De persoon in kwestie wil alleen maar helpen volgens mij.

Een tijdje terug was de discussie dat goudzoekers geen respect hebben voor de natuur.

Dat werd later gedeeltelijk ontkracht.

Nu wordt een ander voorbeeld gegeven over de 'schadelijke' gevolgen van het FTF. ;)

Here wo go again....? where-am-i.gif

Natuurlijk zou de cachelegger moeten kijken waar hij een cache neerlegt. Ik heb de cache (nog) niet gezocht, maar gezien de verhalen lijkt het me er eentje waar je opgemerkt zou kunnen worden (understatement). Op zich heb ik daar niets op tegen, sterker: het kan soms heel erg leuk zijn. In Freiburg heb je een serie waar je het politiebureau, de brandweerkazerne en de gevangenis moet opzoeken en letterlijk voor de deur ligt de cache. De politie was daar niet echt opmerkzaam, dus dat was een makkie. De dienstdoende brandweermannen gingen 's avonds vrolijk uit het raam hangen om ons te zien modderen, die waren op de hoogte. Bij de gevangenis werden we gadegeslagen door twee bewakers in de centrale (met zicht op de cacheplek, en niet binnen de muren!!!). Even wennen, maar gelukkig bleek men op de hoogte. Toen we de cache hadden gevonden droop men gelijk af.

Dus.......

Is de cachelegger verantwoordelijk voor de cacher? Nee volgens mij niet. De cachelegger moet zelf beslissen of hij iets wil doen of niet en, jawel, of het is toegestaan.

Fire5

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...