Spring naar bijdragen

Verschil in forumnaam en "cachenaam".


de vanVeentjes

Aanbevolen berichten

IK heb in het verleden mijn naam laten veranderen via Groundspeak, dit ging probleemloos. Nu staat bij alle gelogde caches onze naam als "de vanVeentjes". Echter blijft op het forum nog steeds de oude naam "Rvanveen" staan. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen. Ik ben een beginner dus neem me niet kwalijk als deze vraag al een keer eerder gepost is, ik heb er naar gezocht maar kon niks vinden. Wie helpt me?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Yep! Dat weet ik: er zijn inderdaad al wel wat meer draadjes over geweest: heb je de zoekfunctie ook gebruikt? Anyway: even een ticket aanmaken via de supportdesk; Contact Us op de hoofdpagina. Of even een pm-tje/mailtje sturen naa een admin!

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK heb in het verleden mijn naam laten veranderen via Groundspeak, dit ging probleemloos. Nu staat bij alle gelogde caches onze naam als "de vanVeentjes". Echter blijft op het forum nog steeds de oude naam "Rvanveen" staan. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen. Ik ben een beginner dus neem me niet kwalijk als deze vraag al een keer eerder gepost is, ik heb er naar gezocht maar kon niks vinden. Wie helpt me?

Groundspeak is geocaching.com.

Het forum waar je nu bent is geocaching.nl

 

Twee verschillende "clubs" dus.

 

je zult dit via het aanmaken van een ticket moeten regelen bij geocaching.nl.

 

Suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...