de vanVeentjes Geplaatst 25 oktober 2008 Share Geplaatst 25 oktober 2008 IK heb in het verleden mijn naam laten veranderen via Groundspeak, dit ging probleemloos. Nu staat bij alle gelogde caches onze naam als "de vanVeentjes". Echter blijft op het forum nog steeds de oude naam "Rvanveen" staan. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen. Ik ben een beginner dus neem me niet kwalijk als deze vraag al een keer eerder gepost is, ik heb er naar gezocht maar kon niks vinden. Wie helpt me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 25 oktober 2008 Share Geplaatst 25 oktober 2008 Yep! Dat weet ik: er zijn inderdaad al wel wat meer draadjes over geweest: heb je de zoekfunctie ook gebruikt? Anyway: even een ticket aanmaken via de supportdesk; Contact Us op de hoofdpagina. Of even een pm-tje/mailtje sturen naa een admin! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 25 oktober 2008 Share Geplaatst 25 oktober 2008 IK heb in het verleden mijn naam laten veranderen via Groundspeak, dit ging probleemloos. Nu staat bij alle gelogde caches onze naam als "de vanVeentjes". Echter blijft op het forum nog steeds de oude naam "Rvanveen" staan. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen. Ik ben een beginner dus neem me niet kwalijk als deze vraag al een keer eerder gepost is, ik heb er naar gezocht maar kon niks vinden. Wie helpt me? Groundspeak is geocaching.com. Het forum waar je nu bent is geocaching.nl Twee verschillende "clubs" dus. je zult dit via het aanmaken van een ticket moeten regelen bij geocaching.nl. Suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de vanVeentjes Geplaatst 25 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2008 Dank jullie, ik zal het doen. Probleem (wordt) opgelost. ***Edited by Administrator*** "Probleem" is opgelost. Topic closed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten