gimli Geplaatst 11 september 2003 Geplaatst 11 september 2003 hoi.. ik ben op vakantie geweest en heb een leuke kaart gekocht, nu wil ik die natuurlijk ook scannen en gebruiken in Ozi. wie kent er een goed en betaalbaar programma om de losse gescande delen goed samen te voegen zonder fijne reclame op de images? groets, Michiel
Reintje de Vos † Geplaatst 14 september 2003 Geplaatst 14 september 2003 Om kaarten aan elkaar te plakken gebruik ik altijd een grafisch edit programma. Als je zorgt voor wat overlap op de oorspronkelijke scans lukt dat mij meestal prima. Het is welliswaar een low-tech oplossing en even werk, maar zo vaak doe ik dat niet. Ik gebruik op mijn Mac (een geregistreerde versie van) GraphicConvertor.
gimli Geplaatst 26 september 2003 Auteur Geplaatst 26 september 2003 laat ik nu laatst een automatisch plakprogramma hebben gezien.. ben ik dus nu naar op zoek. uitdaging is meer dat ik de naam niet meer weet. groets, Michiel
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 26 september 2003 Geplaatst 26 september 2003 Al eens gelezen wat er in dit draadje staat? Plaatjes plakken - Welke programma...?
gimli Geplaatst 27 september 2003 Auteur Geplaatst 27 september 2003 nee niet gezien ga gelijk even gluren :-) dank prof! Michiel
Aanbevolen berichten