Spring naar bijdragen

Ammobox caches


BigBird

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Binnenkort hebben we allemaal WiFi met Mbits/s als ik de advertenties moet geloven. En dan is zo'n ethernet/aDSL ? kabel als boven getoond niet meer nodig.

Als ik 's ochtends uit het dakraam kijk zien ik altijd meeuwen op de drie WiFi antennes zitten een eind verderop op een dak. En op een ander groot gebouw vlak naast me zeker 3 communicatieschotels, 6 sprietantennes en 8 mobiel (GSM) antennes's. Ja, ik ben goed voorzien van communicatie. Nu alleen nog al die apparaten daarvoor kopen. ! En dan kan ik ook, zo legde mijn neefje uit, SMS-en! "Dat is leuk en niet schadelijk voor de gezondheid", zo probeerde hij mij wijs te maken. Ik twijfel nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig die alternatieve toepassing voor ammoboxen. En ook de foto, al zou ik het opvallende witte plaatje wel van camo kleuren voorzien. :blink:

Wat me echter gelijk te binnenschoot is dat je voor sommige caches zo'n aansluiting soms bijna nodig hebt. Dan decrypt je ergens in het bos de hint die dan bijvoorbeeld in deze richting is:

Xvwx anne qr sbgb bc qr jrocntvan.
Niet echt handig dus voor velen.

(Waar de foto me trouwens ook aan deed denken was aan een grappenmaker die tijdens veldoefening in m'n diensttijd de stekker van het snoer van z'n scheerapparaat ergens in een boom duwde om zich te kunnen gaan staan scheren. :cry: Handig zo'n wand---eh---BOOMcontactdoos... of zou het toch een oplaadsnoer geweest zijn? :P )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...