Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

ik heb vorge week mijn eerste cache verstopt en deze aangemeld op de site.

Maar ik krijg een bircht terug dat ik nog wat moet invullen.

dit is de melding

Waypoint Lookup Code

A lookup code is a 6 digit (or less) code to describe the waypoint. In the future, Geocaching.com may use this as the name for your waypoint when saving to the GPS, but for now it should just be unique for this set. STAGE1 or FINAL are good names for the lookup code. The codes in the collection should be unique

2 melding

Prefix Code * *

A Prefix Code is a two character code that is used when a waypoint is associated with another listing. GC, TB, WP and WM are reserved prefix codes These codes need to be unique for each waypoint on the list.

wie kan mij helpen

Groeten ducati900ss ( Ron )

Geplaatst

Hallo,

Als je in het scherm van je cachepagina kijkt, zie je aan de rechterkant "Waypoints" staan.

Daar [moet/u] minimaal 1 waypoint invoeren.

Je vult daar in ieder geval je eindpunt in. Deze kun je wel onzichtbaar laten zijn voor cachezoekers.

succes Zeldenrust

Geplaatst
Hallo,

Als je in het scherm van je cachepagina kijkt, zie je aan de rechterkant "Waypoints" staan.

Je vult daar in ieder geval je eindpunt in. Deze kun je wel onzichtbaar laten zijn voor cachezoekers.

succes Zeldenrust

Het kan ook zijn dat je een waypoint heb ingevuld maar vergeten bent om de lookup code en prefix code in te vullen.

Geef hier een code die bijv aangeeft wat voor coord het is.. (bijv FC voor Final-Coord)

Geplaatst

Waypoint Lookup Code

Hier vul je in wat voor soort waypoint het is.

Is het een tussenpunt bij een multi? Vul je bijvoorbeeld STAGE1 in.

Is het de eindlocatie van een multi of mystery? Zet je er bijvoorbeeld FINAL neer.

Is het de parkeerplaats? Zet je er bijvoorbeeld PARKIN neer.

Als het maar 6 cijfers/letters bevat.

Prefix Code * *

Hier geef je het waypoint een voorvoegsel.

Het coordinaat op de pagina 'heet' GC123456 (bijvoorbeeld).

Tussenpunten noem je dan bijvoorbeeld AA123456, AB123456, AC123456.

Om daartoe te komen hoef je dus alleen per tussenpunt of eindpunt 2 letters aan te geven. In dit geval per waypoint AA, AB of AC.

Het systeem voegt ze zelf toe aan het '2e deel' van het waypoint, dus 123456.

Moet goed komen zo :blink:

Geplaatst
Hallo,

succes Zeldenrust

Zo das was snel verholpen bedankt voor de tip

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...