Lubbie Geplaatst 23 oktober 2008 Geplaatst 23 oktober 2008 Ik weet niet waar die veertjes voor zijn, tuurlijk contacten maar waarom veertjes. Kun je deze niet vervangen door bedrading?
baflobill Geplaatst 25 oktober 2008 Auteur Geplaatst 25 oktober 2008 Het zijn veertjes omdat het printje in de deksel zit geschroefd. Men wil zeker zijn dat ze goed contact maken dus door ze aan beide kanten verend te maken, drukken ze altijd op elkaar en maken contact. Zelf solderen is natuurlijk altijd mogelijk, maar ik vind het eleganter om zo'n nieuw printje te bestellen.
baflobill Geplaatst 28 november 2008 Auteur Geplaatst 28 november 2008 Even een update: Via een andere forumbezoeker heb ik een adres gekregen in Nieuw Zeeland. Daar heb ik het betreffende onderdeel kunnen krijgen. Hij is inmiddels aangekomen en gemonteerd en de GPS doet het weer prima!
Biertjuh Geplaatst 28 november 2008 Geplaatst 28 november 2008 Even een update: Via een andere forumbezoeker heb ik een adres gekregen in Nieuw Zeeland. Daar heb ik het betreffende onderdeel kunnen krijgen. Hij is inmiddels aangekomen en gemonteerd en de GPS doet het weer prima! Ruud
TeamTobi Geplaatst 28 november 2008 Geplaatst 28 november 2008 Ja, en wat is dat adres dan wel ? Wellicht makkelijk voor de toekomst...
Aanbevolen berichten