Spring naar bijdragen

travelbug hotel


Team PoefWoef

Aanbevolen berichten

Oke ff terug naar de vraag.

Ik heb een TB-hotel gemaakt om makkelijk TB's te loggen [:oops:] ze komen gewoon naar je toe [voortuin-hotel namenlijk].

Nu gaat de voorkeur uit naar coins, hoewel daar de lol ook al weer afgaat. :blush:

Ook ben ik een tijdje bezig geweest zo veel mogelijk soorten caches te beziten :lol1: tsja hoe leip kun je zijn.

 

Zonnig spoor

 

ZUURTJE

 

PS ik zie graag zoveel mogelijk gasten uitloggen, liefst in 1 X :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maakt toch niet uit Ruud. Ik was alleen even verbaasd dat een dergelijke mysterie nu opeens mag. Dat biedt perpectieven met een micro op een makkelijk plekje met een betaalde SMS-dienst voor het coordinaat ;)

Ja, op dit moment worden dit soort caches wel toegestaan; zolang het tenminste gratis is... Naar ik begrijp worden de regels echter (binnenkort?) aangepast waarna het (opnieuw) niet meer mogelijk is.

Volgens mijn uitleg van de regels zouden deze nu al verboden moeten zijn; maar gelukkig ben ik geen reviewer. [:)]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tsja hoe leip kun je zijn.

 

Zonnig spoor

 

ZUURTJE

 

Ach...je hebt ook idioten die hun cache 'tig meter hoog in een beukeboom hangen :thumbup:

 

:rolleyes: En nee...mocht ik dit weekend nog de ijssel overhoppen voor het diepenveense event...ik heb geen zin in een GVA momentje, dus dat stipje blijft naar alle waarschijnlijkheid staan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...