Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

ik weet niet of dit de goede plaats is, maar ik zou wel eens wat moeilijkere caches en/of moeilijker terrein willen proberen te doen: de meeste hier in de omgeving zijn 2 1/2 op z'n best met een enkele uitschieter naar 4.

Kent iemand een makkelijke manier om naar caches te zoeken op moeilijkheidsgraad en/of terrein? Alle caches in Nederland handmatig doorspitten is wel heeeeel erg veel werk....

bedankt voor tips

bewerkt door eikenboom
Geplaatst

Ga naar de homepage van geocaching.nl en klik op Cache kaarten.

Kies dan "mijn kaart" en klik op Extra, hier kan je je wensen invullen en je kaart maken. Elke keer kan je opnieuw je wensen invoeren en een nieuwe kaart maken.

Succes ermee,

groetjes GeoVlinder

Geplaatst (bewerkt)

Graag gedaan!

Goede instelling trouwens, gewoon effe geduld hebben!

En dan meteen nog 2 tips:

Als je een vraag hebt, kan je ook eerst 'Zoeken' via de zoekfunctie rechts bovenaan het forum.

Open je zelf een draadje, zoals nu, dan mag je als je antwoord hebt op je vraag, aangeven dat het draadje gesloten mag worden. Bijv:

@MOD. Vraag is beantwoord, draadje mag worden gesloten!

bewerkt door GeoVlinder
Geplaatst

En voordat dat gebeurt ....

Als je GSAK gebruikt kun je daarmee heel eenvoudig filteren op dit soort criteria (en nog enkele tientallen andere).

Geplaatst

Over zoeken gesproken: kunnen we op de één of andere manier ook zoeken op een cache met een bepaalde naam (of woord in de naam) binnen een bepaald gebied? En dan niet met GSAK, maar via .com of .nl? Bijvoorbeeld: we willen alle caches met 'water' in de naam zoeken binnen een straal van 50km van Utrecht. Wij zien even niet hoe dat vlot te doen, en kunnen er zo snel ook geen draadje over vinden.

Geplaatst
Over zoeken gesproken: kunnen we op de één of andere manier ook zoeken op een cache met een bepaalde naam (of woord in de naam) binnen een bepaald gebied? En dan niet met GSAK, maar via .com of .nl? Bijvoorbeeld: we willen alle caches met 'water' in de naam zoeken binnen een straal van 50km van Utrecht. Wij zien even niet hoe dat vlot te doen, en kunnen er zo snel ook geen draadje over vinden.

In een straal van 50km, middelpunt de Dom in Utrecht, met 'water' in de naam. (met dank aan GSAK)

45 stuks:

GCMG6R Daar aan de waterkant: Merwedekanaal GCHX05 WATER PLACE - Tienhoven GC12QGX WATER PLACE - Loosdrechtse Plassen GC114JR **MZLE2007** Wind&water GCZ2MR Rondje Oudewater ( voorheen: DisneyDoos) GCTDAQ Daar aan de waterkant: De Eem GC1CJW8 water pret GCZ39B The Leusden Water Cache (for car or bike) GCTQBE Weg Met Al Dat Water GCQDHR Watermessien GC1EXFY (FPE2008) De Waterspiegel GCGHYE Tussenwater - het 5e ei van Pino. GC1G4Y5 AlWeerWater GC1786W platvertaald: watereend GC17ANC Droog onder water GC11XPQ FF zitten in Waterland 7 GC11XPK FF zitten in Waterland 5 GC11XPH FF zitten in Waterland 4 GCPNJR Waterland cache 5: Landelijk Noord GCF9B6 Waterzuiveringsinstallatie GC11XPV FF zitten in Waterland 8 GC11XPX FF zitten in Waterland BONUS GC11XPF FF zitten in Waterland 3 GC11XPA FF zitten in Waterland 2 GC11XPN FF zitten in Waterland 6 GC11X2T FF zitten in Waterland 1 GC1E7CB Aan de waterkant GCJE6Y Waterland cache 2: Broekje GC1624G De wreede Waterwolf GCJE20 Waterland cache 1: Het Paard van Marken GCJE6Z Waterland cache 3: Het Norbertijnendorp GC13A2 Waterval GC1C205 Swindregt : De Watertoren GC16PWR Op zoek naar water GC184D5 Waterkasteel GCQ05G Waterland cache 7: Volendam's Doolhof GCV08J Watergeest GC1F526 Waterfront # 1 - Prinsessen voor het Kasteel GC9684 kattenogen/waterwerk GCTM6J waterplaats GCZ7EN 10 Mijn visstekje "Afwateringskanaal Drongelen" GCYQGT Veenwatering GCQ05E Waterland cache 6: Edam, niet alleen kaas GCXD1J Water en Vuur GCCE4D Watersnood 1953

Geplaatst

Ja dûh dat interesseert ons nu echt helemaal niets, het was een voorbeeld (al word je natuurlijk hartelijk bedankt voor je inzet :thumbup: ). We zijn soms op een locatie waar geen GSAK voorhanden is, maar wel een internetverbinding. Of we willen bepaalde caches zoeken in gebieden waarvan de caches niet in onze GSAK zitten (grensgebieden bijvoorbeeld).

Geplaatst
Ja dûh dat interesseert ons nu echt helemaal niets, het was een voorbeeld (al word je natuurlijk hartelijk bedankt voor je inzet :thumbup: ). We zijn soms op een locatie waar geen GSAK voorhanden is, maar wel een internetverbinding. Of we willen bepaalde caches zoeken in gebieden waarvan de caches niet in onze GSAK zitten (grensgebieden bijvoorbeeld).

haha, dat zat er wel in. maar geen dank, graag gedaan. was 2 seconden werk.

helaas weet ik het antwoord op je vraag niet. ben bang dat je met googlemaps zal moeten zoeken.. http://www.geocaching.com/map/default.aspx

Geplaatst

Houdt er rekening mee dat de moeilijksheidsgraad door de cachelegger zelf wordt aangegeven. En dus in hoge mate subjectief is. Zelf ga ik er van uit dat je in Nederland de drie sterren niet snel overstijgt (ook weer subjectief, van mijn kant). Onze cache "Uit de hoogte", waar je een aardig hoogte verschil moet overwinnen via een veldweg, hebben we op twee en een halve ster gezet, maar we denken er over dat iets terug te zetten.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...