Spring naar bijdragen

Eigen logs


Triskelle

Aanbevolen berichten

Ik probeer altijd leuke en afwisselende logs te schrijven. Voor een deel doe ik dit omdat ik denk dat een cache-legger het leuk vindt om te lezen wat mensen met zijn / haar cache doen, maar voor het grootste deel gewoon omdat ik het leuk vind. Om een beetje oog te houden op wat ik zoal geschreven heb over caches ben ik op zoek naar iets (eventueel een macro) dat via GASK (log section => log cache) de door mij geschreven logs presenteert op ofwel een html-, doc- of odt-achtig formaat. Als het één en ander ook nog op chronologische volgorde kan dan ben ik helemaal in de wolken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik probeer altijd leuke en afwisselende logs te schrijven. Voor een deel doe ik dit omdat ik denk dat een cache-legger het leuk vindt om te lezen wat mensen met zijn / haar cache doen, maar voor het grootste deel gewoon omdat ik het leuk vind. Om een beetje oog te houden op wat ik zoal geschreven heb over caches ben ik op zoek naar iets (eventueel een macro) dat via GASK (log section => log cache) de door mij geschreven logs presenteert op ofwel een html-, doc- of odt-achtig formaat. Als het één en ander ook nog op chronologische volgorde kan dan ben ik helemaal in de wolken.

Onderaan de pagina waar je pocket queries staan (http://www.geocaching.com/pocket/) zie je onder 'My Finds' een button staan 'Add to queue' Als je daar op klikt krijg je een speciale PQ toegezonden met alleen jouw log daarin.

Maak in GSAK een nieuwe database aan en stop je die PQ daarin, dan heb je wellicht precies wat je wil hebben...

bewerkt door Mars Express
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ooit bezig geweest met iets dergelijks. veel regels uit bestaande macro's van het GSAK forum.

 

Als je er mee om kunt gaan heb je met onderstaande regels een macro die ongeveer doet wat je wilt hebben.

 

Wel even de juiste databasenaam invullen.

 

Zet de volgende regels in een bestandje htmleigenlogs.txt of iets dergelijks en run dit als macro in GSAK

 

Succes, GeoFlowers

 

Door verminkte berichtregels deze verwijderd; voor vervolg zie volgende bericht

bewerkt door GeoFlowers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie net dat de macro tekst door de gebruikte code wordt verminkt.

 

Origineel is ook onderaan de link van mijn site te vinden.

 

Vanmorgen 10-10-08 wat tekst in de macro aangepast, o.a. waar de eigen a.k.a. / nickname moet worden ingevuld

bewerkt door GeoFlowers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...