Spring naar bijdragen

vreemde gang van zaken!


sjoske14

Aanbevolen berichten

op 19 september is ineens als een donderslag bij heldere hemel mijn cache in het archief geplaatst met de volgende tekst op de logpagina

 

Habitat boven de waal #1 ( rondje rijden) GC16ZTK

 

 

September 14 by Kruimeldief (0 found)

LS,

Cache tot nader order gearchiveerd. Eigenaar gelieve contact op te nemen via email (zie mijn profiel).

Gezien een aantal klachten die ik kreeg over de ligplaats van de cache kan ik me niet begrijpen dat deze me door de vingers is geglipt. Waarschijnlijk heb ik een blackout gehad. Een cache midden op een rotonde kan en mag nimmer en als dit werkelijk het geval is dan kan ik gelijk melden dat een discussie over de ligplaats van de cache niet mogelijk is.

 

Kruimeldief

Groundspeak Geocache Reviewer

[view this log on a separate page]

 

nu heb ik een aantal maal geprobeert om contact te krijgen met de rewiewer maar helaas geen reactie terug !?

betekend dat dat ik pas antwoord krijg als ik de cache verplaatst heb ...? of gewoon jammer dan de tekst is duidelijk genoeg !

in mijn optiek zou het wel zo netjes zijn als eerst beide partijen gehoord zouden worden ! over het hoe en waarom en eventueel een uitleg!!?

en niet na een paar klachten zo bot de boel op slot gooien en dan moet de owner maar zien!

de cache is testijds wel degelijk door kruimeldiefje gereviewd!!! dus ik snap eigenlijk niks van !?

 

greets en happy hunting

sjoske14

bewerkt door sjoske14
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

op 19 september is ineens als een donderslag bij heldere hemel mijn cache in het archief geplaatst met de volgende tekst op de logpagina

 

Habitat boven de waal #1 ( rondje rijden) GC16ZTK

 

 

September 14 by Kruimeldief (0 found)

LS,

Cache tot nader order gearchiveerd. Eigenaar gelieve contact op te nemen via email (zie mijn profiel).

Gezien een aantal klachten die ik kreeg over de ligplaats van de cache kan ik me niet begrijpen dat deze me door de vingers is geglipt. Waarschijnlijk heb ik een blackout gehad. Een cache midden op een rotonde kan en mag nimmer en als dit werkelijk het geval is dan kan ik gelijk melden dat een discussie over de ligplaats van de cache niet mogelijk is.

 

Kruimeldief

Groundspeak Geocache Reviewer

[view this log on a separate page]

 

nu heb ik een aantal maal geprobeert om contact te krijgen met de rewiewer maar helaas geen reactie terug !?

betekend dat dat ik pas antwoord krijg als ik de cache verplaatst heb ...? of gewoon jammer dan de tekst is duidelijk genoeg !

in mijn optiek zou het wel zo netjes zijn als eerst beide partijen gehoord zouden worden ! over het hoe en waarom en eventueel een uitleg!!?

en niet na een paar klachten zo bot de boel op slot gooien en dan moet de owner maar zien!

de cache is testijds wel degelijk door kruimeldiefje gereviewd!!! dus ik snap eigenlijk niks van !?

Tja, Kruimel geeft al aan dat deze waarschijnlijk door de vingers is geglipt. Maar hij vraagt ook aan de eigenaar om contact op te nemen. Ik zou even geduld hebben. Hij heeft het vaak erg druk. Vraag me wel af of de klagers de cache toch hebben gelogd :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga niet in op de reden, het hoe en waarom. Dat is ook niet mijn zaak. En het kan een gevoelige kwestie zijn.

 

Waar ik wel op kan reageren. Reactie van kruimel kan even op zich laten wachten hij krijgt dagelijks enige 100den mailtje. Deze handeld hij over het algemeen op volgorde van binnen komst af. Dus heb geduld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb even contact gehad met onze Kruimel: hij herinnert zich de cache en zijn ligplaats wel; de aansluitende email niet. Hij adviseerde de maker opnieuw even contact met hem op te nemen via de mail via de profielpagina van Kruimel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...