Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb laatst de Garmin map 60 csx aangeschaft.

Op zich bevalt hij prima, maar ik mis één kleine functie.

Bij de categorien in de functie find staat geen eet en drink locaties, bij mijn oude garmin map 60 wel.

Het is dezelfde topo kaart Nederland dus daar kan het niet aan liggen.

Wie kan mij vertellen of/hoe ik deze functie kan instellen.

Peter Broersma

Geplaatst

De door jouw gezochte info staat niet op TOPO NL, maar op andere kaarten zoals bv City Navigator Europe.

Het is dus geen kwestie van de juiste functie instellen, maar van de juiste kaart installeren.

Greetz, Bloodwoosj.

Geplaatst

Tja, ik geloofde Bloodwoosj eerst niet, dus heb het even geprobeerd. Maar het klopt inderdaad, als ik alleen Topo NL upload, dan ben ik de categorie "eten en drinken" kwijt, die is dus afkomstig van een andere kaartset, bij mij dus City Navigator.

Ik snap dus niet zo goed dat jij ze vroeger wel had met Topo Nl, heb je soms ook eens extra POI's geladen ofzo? Voor zover ik weet kan je POI verder niet aan of uit zetten.

Geplaatst
Tja, ik geloofde Bloodwoosj eerst niet, dus heb het even geprobeerd. Maar het klopt inderdaad, als ik alleen Topo NL upload, dan ben ik de categorie "eten en drinken" kwijt, die is dus afkomstig van een andere kaartset, bij mij dus City Navigator.

Ik snap dus niet zo goed dat jij ze vroeger wel had met Topo Nl, heb je soms ook eens extra POI's geladen ofzo? Voor zover ik weet kan je POI verder niet aan of uit zetten.

Nee ik heb verder nooit iets opgehaald of geinstalleerd.

Het blijft dus een raadsel.

Geplaatst

Nee ik heb verder nooit iets opgehaald of geinstalleerd.

Het blijft dus een raadsel.

Volgens mij staan de POI's voor eten en drinken er wel op, maar is het geen aparte categorie waar je op kunt zoeken.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...