Spring naar bijdragen

Mijn auto als travelbug


Team vandermmeer

Aanbevolen berichten

Vrienden, sinds kort ben ik, samen met mijn (v)echtgenote ook verslaafd aan het raken van het geocachen. Uiteraard hebben we ook al plannen gemaakt om zelf een cache te gaan bouwen, heeft alleen even wat tijd nodig. Alvast hebben we een 'snelle' TB gecreëerd en ik ben benieuwd of dit in de wereld van geocachen nog wel wordt gehanteerd: nl de Auto-Travelbug. We hebben hem weggezet onder TB2A029 en zijn benieuwd of dit wel gaat werken.

Graag enige reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi lui.

 

Welkom.

 

Er zijn al meer snelle TB`s op auto`s en op scooters.

 

Dit gebeurd doormiddel van de metalen TB plaatjes en met speciale grooooote TB stikkers die je ook kunt kopen in de shop bij de prof.

 

Dus je bent niet de eerste maar dat maakt niet uit want hoe meer er zijn hoe eerder wij ze tegenkomen.

Veel plezier met cachen.

 

Greoten DE GETZIE FAMILY.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrienden, sinds kort ben ik, samen met mijn (v)echtgenote ook verslaafd aan het raken van het geocachen. Uiteraard hebben we ook al plannen gemaakt om zelf een cache te gaan bouwen, heeft alleen even wat tijd nodig. Alvast hebben we een 'snelle' TB gecreëerd en ik ben benieuwd of dit in de wereld van geocachen nog wel wordt gehanteerd: nl de Auto-Travelbug. We hebben hem weggezet onder TB2A029 en zijn benieuwd of dit wel gaat werken.

Graag enige reactie.

 

Ja hoor, dit gaat zeker werken! Plak nog een mooie kentekenplaathoudersticker uit de goodieshop op je bolide en vele cachers zullen met plezier de voiture spotten.ktekenplaatsticker_s.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel voor de info. Content dat ik toch niet stiekem een regeltje zou hebben overtreden - je leest immers nooit alle kleine lettertjes in het contract - en daar anderen mee tegen de borst zou stuiten.

Ik cross dus door het land en hoop dat er logs uit naar voren komen.

Thx and alot of cachingfun!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij hebben inmiddels ook een Tb sticker op de auto.

Ik heb al veel vragen van mensen buiten de GC populatie gekregen.

Zker mijn collega's, die snappen maar niet wat er nu zo leuk aan GeoCaching is.

Misschien maar goed ook, anders wordt het veel te druk in het bos :lol:

 

groetjes wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...