Spring naar bijdragen

Officieel verslaafd...


pelley

Aanbevolen berichten

Het heeft er blijkbaar toch van moeten komen. We probeerden in het begin nog rustig aan te doen, maar toen we de beschikkig kregen over een oude leen-gps van een ander team merkten we het al: een dagje over? Mooi, dan kunnen we wel even op .com gaan zoeken naar een mooie tocht. De vakantie was ook geen punt (dachten we): we hebben lekker in de bergen gewandeld. Caches afgewisseld met gewone tochten, geen probleem.

 

De eerste tekenen waren er denk ik voor het bespreken van onze oktober-vakantie in Duitsland. De bestemming aldaar hebben we bepaald op het aantal multi-caches in de buurt. En afgelopen zaterdag hebben we een eigen nieuwe GPS gekregen: da's pas lekker lopen!

 

En vandaag... ja, dat is wel het keerpunt. Gisteren hadden we al 2 caches gedaan na het werk en vandaag zouden we braaf thuis gaan zitten. De zon scheen echter zo mooi, dat we elkaar op het werk belden: we kunnen er nog best even uit...

 

Tja, nu kunnen we er denk ik echt niet meer onderuit... we zijn officieel verslaafd :blush: .

 

* Waar is de hulplijn? *

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het heeft er blijkbaar toch van moeten komen. We probeerden in het begin nog rustig aan te doen, maar toen we de beschikkig kregen over een oude leen-gps van een ander team merkten we het al: een dagje over? Mooi, dan kunnen we wel even op .com gaan zoeken naar een mooie tocht. De vakantie was ook geen punt (dachten we): we hebben lekker in de bergen gewandeld. Caches afgewisseld met gewone tochten, geen probleem.

 

De eerste tekenen waren er denk ik voor het bespreken van onze oktober-vakantie in Duitsland. De bestemming aldaar hebben we bepaald op het aantal multi-caches in de buurt. En afgelopen zaterdag hebben we een eigen nieuwe GPS gekregen: da's pas lekker lopen!

 

En vandaag... ja, dat is wel het keerpunt. Gisteren hadden we al 2 caches gedaan na het werk en vandaag zouden we braaf thuis gaan zitten. De zon scheen echter zo mooi, dat we elkaar op het werk belden: we kunnen er nog best even uit...

 

Tja, nu kunnen we er denk ik echt niet meer onderuit... we zijn officieel verslaafd :blush: .

 

* Waar is de hulplijn? *

 

 

Ach er zijn ergere verslavingen....... :blush: Veel plezier ermee!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lichamelijk, geestelijk of allebei?

 

Lichamelijk: het lichaam protesteert wanneer men met cachen stopt, er treden ontwenningsverschijnselen op.

Geestelijk: de "gebruiker" verlangt er steeds sterker naar en voelt zich eigenlijk niet meer prettig zonder.

 

Komt me vaag bekend voor....

 

Vooralsnog alleen de geestelijke verslaving... maar wie weet (dat zulen we -vrees ik- na het weekend merken wanneer het gaat regenen).

Gelukkig hebben we nog wat mysteries in de buurt op te lossen :thumbup: .

bewerkt door pelley
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft er blijkbaar toch van moeten komen. We probeerden in het begin nog rustig aan te doen, maar toen we de beschikkig kregen over een oude leen-gps van een ander team merkten we het al: een dagje over? Mooi, dan kunnen we wel even op .com gaan zoeken naar een mooie tocht. De vakantie was ook geen punt (dachten we): we hebben lekker in de bergen gewandeld. Caches afgewisseld met gewone tochten, geen probleem.

 

De eerste tekenen waren er denk ik voor het bespreken van onze oktober-vakantie in Duitsland. De bestemming aldaar hebben we bepaald op het aantal multi-caches in de buurt. En afgelopen zaterdag hebben we een eigen nieuwe GPS gekregen: da's pas lekker lopen!

 

En vandaag... ja, dat is wel het keerpunt. Gisteren hadden we al 2 caches gedaan na het werk en vandaag zouden we braaf thuis gaan zitten. De zon scheen echter zo mooi, dat we elkaar op het werk belden: we kunnen er nog best even uit...

 

Tja, nu kunnen we er denk ik echt niet meer onderuit... we zijn officieel verslaafd :thumbup: .

 

* Waar is de hulplijn? *

 

:dribble: Al die verslaafden hier opeens.

 

 

Zometeen moet er echt een hulplijn komen :clap:

 

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...