Spring naar bijdragen

GPX Viewer 0.8.0 vrijgegeven


FraCaMen

Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik een nieuwe versie van GPX Viewer vrijgegeven. Dit is een gratis viewer voor .gpx bestanden, die je bijvoorbeeld als Pocket Query's toegezonden krijgt. GPX Viewer draait op Windows Mobile.

 

Belangrijkste vernieuwing t.o.v. versie 0.7.0: Het ophalen en opslaan van afbeeldingen uit de cache-beschrijving, zodat deze ook zonder internet verbinding (in het veld) getoond kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gisteren heb ik een nieuwe versie van GPX Viewer vrijgegeven. Dit is een gratis viewer voor .gpx bestanden, die je bijvoorbeeld als Pocket Query's toegezonden krijgt. GPX Viewer draait op Windows Mobile.

 

Belangrijkste vernieuwing t.o.v. versie 0.7.0: Het ophalen en opslaan van afbeeldingen uit de cache-beschrijving, zodat deze ook zonder internet verbinding (in het veld) getoond kunnen worden.

 

De tool lijkt me heel mooi maar als ik de .cab probeer te installeren krijg ik 'installatie mislukt' en net zoals je van windhoos gewend bent krijg je daar verder geen details bij.

Wat moet ik nu doen?

 

PS: ik draai de WM6.1 ROM van T-mobile (officiele ROM dus)

 

PS2: Kun je ook een port maken voor linux? (misschien beetje vergezocht maar ik zoek nog zoiets voor linux)

bewerkt door speurvuur
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De tool lijkt me heel mooi maar als ik de .cab probeer te installeren krijg ik 'installatie mislukt' en net zoals je van windhoos gewend bent krijg je daar verder geen details bij.

Wat moet ik nu doen?

 

PS: ik draai de WM6.1 ROM van T-mobile (officiele ROM dus)

Om eerlijk te zijn, heb ik geen idee. Ik heb zelf een HTC TyTN II oftewel T-Mobile Vario III (WM6.0) en daar werkt zonder problemen. Ik kan je de benodigde bestanden sturen, zodat je ze handmatig kunt installeren.

 

PS2: Kun je ook een port maken voor linux? (misschien beetje vergezocht maar ik zoek nog zoiets voor linux)

Ik heb daar eigenlijk geen ervaring mee. Bedoel je een desktop applicatie of een Linux Mobile applicatie?

Voor dat eerste weet ik van het bestaan van Viking.

Voor dat tweede, geen idee. Bestaand Mono ook voor mobiele apparaten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om eerlijk te zijn, heb ik geen idee. Ik heb zelf een HTC TyTN II oftewel T-Mobile Vario III (WM6.0) en daar werkt zonder problemen. Ik kan je de benodigde bestanden sturen, zodat je ze handmatig kunt installeren.

 

Ik heb zelf ook een vario III dus ik zou wel graag de losse bestanden willen hebben dan probeer ik het 'met de hand'

 

Ik heb daar eigenlijk geen ervaring mee. Bedoel je een desktop applicatie of een Linux Mobile applicatie?

Voor dat eerste weet ik van het bestaan van Viking.

Voor dat tweede, geen idee. Bestaand Mono ook voor mobiele apparaten?

 

Viking doet niks met groundspeak field notes maar alleen met tracklogs (zie mijn andere draadjes op dit forum).

Dus dat is geen optie, vandaar mijn verzoek om een port.

bewerkt door speurvuur
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om eerlijk te zijn, heb ik geen idee. Ik heb zelf een HTC TyTN II oftewel T-Mobile Vario III (WM6.0) en daar werkt zonder problemen. Ik kan je de benodigde bestanden sturen, zodat je ze handmatig kunt installeren.

 

Ik heb zelf ook een vario III dus ik zou wel graag de losse bestanden willen hebben dan probeer ik het 'met de hand'

 

Ik had speurvuur via de mail al geantwoord, maar voor de meelezers... Deze losse bestanden zijn nu ook te downloaden.

 

Ook is de .cab file die in de download zit nu niet meer gecomprimeerd. Dit leverde problemen op met PocketPC 2003.

 

Hopelijk zijn alle installatie-problemen hiermee opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...