Spring naar bijdragen

loc files voor andere landen


novw

Aanbevolen berichten

Op gc.nl is iets moois te downloaden: een .loc file met alle caches van nederland. Ik heb er even naar m oeten zoeken, maar: http://www.geocaching.nl/maps/GetLocfile.php . Nu lees ik dat die file beschikbaar is voor NL, BE en LUX (en grens DU en FR). Heeft iemand enig idee of er voor heel Frankrijk en/of Zwitserland en/of Italie en/of duitsland zo'n file te vinden is ? En waar ? We gaan vanaf 1 oktober een "rondje" Europa (NL->BE->LU->DU->CH->IT->FR->BE->NL) en die loc files schelen een enorme berg pocket queries (plus ik vrees dat ik niet eens genoeg queries heb om alles te kunnen binnenkrijgen).

 

Mijn interesse ligt voornamelijk in REGULAR geocaches, liefst GROTER dan micro (oftwerwijl small, regular en large). Geen multis, puzles, en dergelijken. Als iemand een link (of de betreffende files) heeft: Ik ben groot fan !

bewerkt door novw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

verder niemand met ideeën ? Boehoe ! Dan moet ik er dus toch een berg PQ's tegen aan gooien.

Rustig aan, je staat er pas 3 dagen. Ook zijn veel mensen niet geinteresseerd in loc-files, want die maken hun eigen queries in GPX-vorm.

Wel zo handig, en in combinatie met "caches-along-a-route" heb je niet het hele land nodig.

 

Dat zal ook de reden zijn dan je nog niet zoveel antwoorden hebt gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...