Track_leader Geplaatst 26 december 2009 Geplaatst 26 december 2009 net versie 3.42 geinstalleerd op mijn 400T en eindelijk eindelijk heb je nu ook cache icoontjes in de lijst "Where to" en "Geocaches" Echt een killer aanpassing...
Lepman Geplaatst 26 december 2009 Geplaatst 26 december 2009 Waar haal je die vandaan? Web Updater pakt een oudere versie.
Remunj Geplaatst 26 december 2009 Geplaatst 26 december 2009 Waar haal je die vandaan? Web Updater pakt een oudere versie. http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=4741 Is wel een Beta versie
D_Jakke Geplaatst 26 december 2009 Geplaatst 26 december 2009 net versie 3.42 geinstalleerd op mijn 400T en eindelijk eindelijk heb je nu ook cache icoontjes in de lijst "Where to" en "Geocaches" Echt een killer aanpassing... Ik heb er vandaag heel de dag mee in het veld bezig geweest. Nergens en probleem of vastloper gehad, dus dat is goed in orde tov3.41. Ook de icoontjes zijn toppie
Semmyb Geplaatst 27 december 2009 Geplaatst 27 december 2009 net versie 3.42 geinstalleerd op mijn 400T en eindelijk eindelijk heb je nu ook cache icoontjes in de lijst "Where to" en "Geocaches" Echt een killer aanpassing... hej @ track_leader waar kan je deze icoontjes dan vinden? heb de beta versie geinstalleerd maar zie nergens iets. Wel 'date en time' bij de hoogte meter.
Lepman Geplaatst 27 december 2009 Geplaatst 27 december 2009 Gewoon bij de optie 'Geocaches' Voor de titel van de cache zie je nu ook het symbool (trad, mystery etc)
Semmyb Geplaatst 27 december 2009 Geplaatst 27 december 2009 Gewoon bij de optie 'Geocaches'Voor de titel van de cache zie je nu ook het symbool (trad, mystery etc) hej...nee bij mij staat er niks voor zal nog eens updaten misschien helpt dat
Crankyhenkie Geplaatst 30 december 2009 Geplaatst 30 december 2009 Toen ik vandaag met de nieuwe beta het scherm op 3D probeerde te zetten ging de Oregon 400T spontaan op zwart. Opstarten lukte wel weer. Niet opnieuw geprobeerd.
Track_leader Geplaatst 30 december 2009 Geplaatst 30 december 2009 Gewoon bij de optie 'Geocaches'Voor de titel van de cache zie je nu ook het symbool (trad, mystery etc) hej...nee bij mij staat er niks voor zal nog eens updaten misschien helpt dat webupdater geeft je meestal niet de allerlaatste versie, ga naar de garmin website en kijk bij de downloads voor je device... 3.41 en 3.42 geven die icoontjes. Maar ik geloof dat het al met 3.41 is geintroduceerd
montebaldo Geplaatst 30 december 2009 Geplaatst 30 december 2009 ik heb ook geprobeerd de beta software te downloaden. er wordt in het scherm van mijn 550T ook wel aangegeven dat het er op staat. dan moet je opnieuw opstarten maar dan ik in het normale opstart scherm terecht en in het geheel geen melding van update's of iets dergelijks als ik dan bij de info kijk zie ik staan: softwareversion 2.30 versie GPS software 3.70 maar nergens iets van de versie 3.42 waar het in dit topic over gaat graag jullie raad/advies gr montebaldo
Track_leader Geplaatst 30 december 2009 Geplaatst 30 december 2009 ik heb ook geprobeerd de beta software te downloaden.er wordt in het scherm van mijn 550T ook wel aangegeven dat het er op staat. dan moet je opnieuw opstarten maar dan ik in het normale opstart scherm terecht en in het geheel geen melding van update's of iets dergelijks als ik dan bij de info kijk zie ik staan: softwareversion 2.30 versie GPS software 3.70 maar nergens iets van de versie 3.42 waar het in dit topic over gaat graag jullie raad/advies gr montebaldo Op de garmin webiste Oregon® 550t Part Number: 010-00697-11 Support Update Unit Software with WebUpdater Use WebUpdater to automatically keep your operating software current. Unit Software Beta Software: Oregon 550 Ver. 2.81 Beta as of Dec 22, 2009 | Download * *Although this software is believed to be reliable, it has not yet been released for production and should be used at your own risk.
montebaldo Geplaatst 30 december 2009 Geplaatst 30 december 2009 Bedankt voor je reactie. Maar zoals ik al beschreef heb ik de indruk dat het bij mij niet lukt gr montebaldo
Track_leader Geplaatst 30 december 2009 Geplaatst 30 december 2009 Bedankt voor je reactie.Maar zoals ik al beschreef heb ik de indruk dat het bij mij niet lukt gr montebaldo Hoi, je moet de link op de garmin site volgen, dan start een download en je moet ook er voor zorgen dat he GPS is aangesloten aan je PC. Het programma pakt de bestanden uit en laad deze naar je GPS. De BETA versie installeert zich zelf. Je moet wel je gps na dit update proces loskoppelen en weer aanzetten. Als het goed is zie de de text LOADING SOFTWARE........... Beproefde methode oja 3.42 is de versie voor de 400t
ET4FR & CO Geplaatst 30 december 2009 Geplaatst 30 december 2009 Bedankt voor je reactie.Maar zoals ik al beschreef heb ik de indruk dat het bij mij niet lukt gr montebaldo Wel de software voor de 550 downloaden he en niet voor de 400 !!
montebaldo Geplaatst 30 december 2009 Geplaatst 30 december 2009 BEDANKT dat was de fout (55oT) en ook zag ik bij inspectie dat jet schijfje van het geheugenkaartje niet dicht zat en kaartje beetje scheef zat maar de software staat er nu op zeer nuttig met die icoontjes gr Montebaldo
Aanbevolen berichten