boekiezoekie Geplaatst 26 augustus 2008 Share Geplaatst 26 augustus 2008 Beste mensen Wie woont er in Leiden of directe omgeving en is bereid een GPSr uit te lenen. We organiseren komende zaterdagmiddag een puzzeltocht op Lentevreugd - bij het duinengebied tussen Katwijk en Wassenaar - die wordt afgesloten door een speurtocht. Aanvankelijk hadden we drie apparaten - voor elke groep een - maar een is defect geraakt en is nog steeds bij de leverancier voor reparatie. Wie helpt ons uit de brand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smurfin & Grote Smurf Geplaatst 26 augustus 2008 Share Geplaatst 26 augustus 2008 Sorry, we zitten aanstaand weekeinde in Helsinki met onze GPS'r. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 26 augustus 2008 Share Geplaatst 26 augustus 2008 Huren bij Bever ??????????????? Of 2 x garmin euro ophalen in Heino. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
millieballon Geplaatst 26 augustus 2008 Share Geplaatst 26 augustus 2008 Ik stuur wel even een pm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MPX-NL Geplaatst 26 augustus 2008 Share Geplaatst 26 augustus 2008 pffffffffff interessant hoor, reageer dan gewoon niet! Sorry, we zitten aanstaand weekeinde in Helsinki met onze GPS'r. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 26 augustus 2008 Share Geplaatst 26 augustus 2008 Leuke reactie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pallas Geplaatst 26 augustus 2008 Share Geplaatst 26 augustus 2008 ik heb een eTrex Venture te leen, op te halen in centrum Leiden. Enige uitdaging: ik ben alleen donderdagavond nog in Leiden (en donderdag en vrijdag overdag, maar dat is wellicht ivm werk geen optie). Laat maar horen of het nodig is! Groetjes, Marij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boekiezoekie Geplaatst 27 augustus 2008 Auteur Share Geplaatst 27 augustus 2008 Bedankt voor de reacties. Millieballon gaat me er een lenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden