Spring naar bijdragen

Jawel weer de kabouter cd's


w.vdsnoek

Aanbevolen berichten

De kans is groot dat er een kabouter aan mijn verzoek/gesmeek voldoet. :no:

 

Zodra ik de cd's "binnen" heb zet ik mijn persoonlijke FTP-server weer eens aan en kunnen de ongelukkigen (zoals ik nu) eindelijk via FTP aan hun cd'tjes komen.

 

FTP adres volgt... :eek:

Wordt vervolgd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nou... ik heb ze binnen :beerchug::dribble:

 

Ik zal mijn FTP server voor de liefhebbers aan zetten zodat jullie ze kunnen downloaden.

 

>>>>>>>>> FTP Server On-line : 10h40********************** Het aanbieden van illegale software via deze site is ten strengste verboden. Inloggegevens zijn dan ook verwijderd. **********************

 

Geoman - Admin - <<<<<<<<<<

 

Wist ik niet!!

Excuses!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M@il voor een account:

******** @home.nl

 

11h30 >>>>>>> Geen slimme zet je emailadres te koppelen aan het verspeiden van illegale software. Ik heb je even geholpen door er sterretjes van te maken.

 

Overigens.... een server aan je @home account hangen werkt ook niet echt lekker om bestanden van >600MB te sharen. Met een max upload van 12kBytes ben je als ontvangende partij wel even (dagen) zoet.

Nog even afgezien van het feit dat je met meerdere 'zuigers' te maken kan krijgen.

 

<<<<<<<<<<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten eerste het is geen illegale software, ten tweede waarom mag iemand geen stafkaart van zijn woonplaats downloaden?? Is toch niks mis mee lijkt mij zo??

 

Met het downloaden van 6MB ben je niet echt lang bezig...waarom maakt u zich druk wanneer er eventueel meerdere mensen zijn die mij-op mijn server- kaartbestanden willen downloaden??

 

Ik zie het probleem niet. Laat mijn email adres gewoon staan en laat de geocache-fans gewoon hun kaartbestandjes bij mij downloaden.

 

Ik ben hartstikke blij met mijn cd'tjes en wil de -ongelukkige- geocacher die de cd'tjes (nog) niet is tegengekomen tegemoetkomen.

 

Dus bij deze mijn verzoek, laat op zijn minst mijn email-adres staan. :beerchug:

 

HET STAAT VANAF NU OP KAZAA!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga me niet in de legaal/ilegale discussie werpen,******* Het vragen naar en aanbieden van illegale software is op dit board niet toegestaan. Geoman - Admin - ******* Het is in ons allen belang om ons aan de forum regels te houden, krijg je ook geen gelazer met 1 van de gewaardeerde admin's.

Ik raad je dan ook aan geen discussie te beginnen over wel of niet legaal. "Misschien niet legaal" is genoeg om dergelijke dingen van het board te houden. :beerchug:

 

Keep hunting, Locutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga toch wat over die illegaliteit zeggen. Het volgende staat in een tekst-bestandje in de root van een cd die ik hier toevallig gevonden heb:

 

Wat is de KabouterBond?

 

Dit is een geheel illegale en ondergrondse club die in het verborgene zijn goede werken verricht.

 

Kijk je naar de copyright notice op de papieren topografische kaarten van de Topografische Dienst te Emmen dan kan je daaruit opmaken dat je met de kaarten niets mag doen: alleen ernaar kijken met het blote oog is toegestaan.

Al vele jaren kunnen miljoenen mensen in ons land plaatjes op hun computerscherm bekijken maar een digitale versie van de topografische kaarten op CD is nog altijd niet gemaakt. U kunt de kaarten op de disks van de KabouterBond dan ook nergens kopen; officieel bestaan ze niet. ...

 

De sleutelwoorden in bovenstaande tekst zijn ondergrondse en verborgene. En laten we dat vooral zo houden.

 

Tot cache,

Team Wij Drie :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten eerste het is geen illegale software, ten tweede waarom mag iemand geen stafkaart van zijn woonplaats downloaden?? Is toch niks mis mee lijkt mij zo??

Toch wel! Hoe nobel je streven ook is om iedereen van de kaartjes te voorzien, er rusten nog immer kopieer rechten op. Ook al werk je met partjes van 6MB dan nog maak je je schuldig aan het verspreiden van illegale software.

 

Je moet snappen dat geocaching.nl geen uithangbord kan én wil zijn om illegale software te verspeiden. Het tonen van je email adres zodat cachers je een PM kunnen sturen zit hiermee duidelijk op één lijn en is dus ook niet gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou niet graag in de schoenen staan van Geoman :dribble: en de andere administrators.

Volgens mijn bescheiden mening is het in het gareel houden van een klas pubers makkelijker dan een stel op Kabouter CD's beluste geocachers :eek:

 

Als deze Kabouter liefhebbers eens meer tussen de regels zouden lezen, zou deze hele discussie niet nodig geweest zijn.

 

Met of zonder Kabouter CD's wens ik iedereen veel Geo plezier

 

:beerchug: Biertjuh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...