Spring naar bijdragen
  • 0

Programma MapSource???

Vraag

Geplaatst (bewerkt)

Hallo, wij hebben gisteren de Oregon 200 gekocht. Nu lees ik dat je via Mapsource de geocatch routes kunt binnenhalen op je computer. Maar... ik heb het programma MapSource niet. Het staat niet op de meelegeverde CD en als ik het probeer te downloaden is het alleen een update en krijg ik de foutmelding dat er geen eerdere versie van Mapsource aanwezig is.

Ik ben al uren bezig en ik word er helemaal gek van. Wie kan mij helpen?

Bedankt alvast!

bewerkt door GeoSkrapers

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Hallo Arend, bedankt voor je snelle reactie. Als ik via Garmin wil downloaden (6.14 versie), dan krijg ik uiteindelijk: "geen eerdere installatie van Mapsource gevonden". Installatie wordt afgebroken....

Na jouw tip voor de vijfde keer geprobeerd, maar het is weer niet gelukt...

• 0
Geplaatst

Het je de laatste link in mijn antwoord gebruikt. Deze heb ik gevolgd om op een nieuwe laptop Mapsource te installeren en dat is prima gelukt :beerchug:

• 0
Geplaatst

Ja, de laatste link werkte prima, dank je wel. Nu de update via de Garmin site kunnen doen, maar ik kan Mapsource nu niet vinden op mijn computer? Hij staat niet bij c:/Garmin en ook niet bij losse programma's?

• 0
Geplaatst

Ik krijg net een mail van Garmin.nl met onderstaand antwoord over Mapscourse:

"In tegenstelling tot wat voorheen gebruikelijk was wordt de Oregon serie geleverd zonder de Mapsource Trip & Waypoint Manager. Mapsource is uitsluitend beschikbaar op CD of DVD. Wat u kunt downloaden van de Garmin.com website zijn updates voor Mapsource."

Ik denk dus dat meer mensen problemen zullen krijgen met het programma...

• 0
Geplaatst
Ik krijg net een mail van Garmin.nl met onderstaand antwoord over Mapscourse:

"In tegenstelling tot wat voorheen gebruikelijk was wordt de Oregon serie geleverd zonder de Mapsource Trip & Waypoint Manager. Mapsource is uitsluitend beschikbaar op CD of DVD. Wat u kunt downloaden van de Garmin.com website zijn updates voor Mapsource."

Ik denk dus dat meer mensen problemen zullen krijgen met het programma...

Het gekke is dat als je die download van mapsource uitpakt met winrar of winzip, dan main.msi aanklikt en vervolgens setup.exe dat mapsource dan wel gewoon installeert zonder problemen.
  • 0
Geplaatst

Mijn Mapsource werkte niet correct op mijn nieuwe PC (met Vista), maar na de link van @rend te hebben gebruikt werkt alles weer perfect. Bedankt :rolleyes:

• 0
Geplaatst

Op de Garmin site lees ik: "This patch is only applicable for all versions of the MapSource United States TOPO product. It will not affect any other MapSource product. Change: Removed fragment of map template from northern Minnesota area so that MapSource would not report an error when viewing data in this area."

Het dunkt mij dat het niet echt noodzakelijk is mijn 6.13.4-versie te vervangen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...