de noormannen Geplaatst 14 augustus 2008 Share Geplaatst 14 augustus 2008 ik wil graag een geo'dor uitdelen aan een cache die ik van de week als found gelogd hebt, maar het programma geeft aan dat ik hem niet gevonden heb. Ik had bij dezelfde cache ook een not found staan, deze heb ik net weggehaald, maar het lukt nog niet. Het gaat om "Boeren, Burgers en Buitenlui". De teller van de DHZ geeft aan dat ik er 61 heb gevonden, maar bij mijn profiel staat 62 en die laatste klopt. Heeft er iemand een tip of suggestie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mlvdburg Geplaatst 14 augustus 2008 Share Geplaatst 14 augustus 2008 doe bij doe het zelf een correctie door middel van het gc nummer. Misschien laad hij dan opnieuw je found erbij ipv je not found Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crankyhenkie Geplaatst 14 augustus 2008 Share Geplaatst 14 augustus 2008 Het duurt soms even voor de Nederlandse database is bijgewerkt. Als je daar niet op wilt wachten volg je de procedure zoals "mlvdburg" al aangaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden