Spring naar bijdragen

Wherigo Poll


delta123

Wherigo Poll  

90 leden hebben gestemd

  1. 1. Vindt je dat Wherigo iets toevoegd aan geocaching?

    • Nee, voor mij heeft het geen toegevoege waarde
      27
    • Ja ik denk dat Wherigo iets toevoegd aan geocaching
      26
    • Ik denk dat Wherigo veel KAN toevoegen als het is verbeterd/gebruiksvriendelijker is gemaakt
      37
  2. 2. Denk je dat je ook een Wherigo cache zult gaan maken?

    • Nee, dat is mij te moeilijk
      17
    • Nee, ik hou het bij "gewone" caches
      28
    • Ja, ik denk dat ik er wel een ga maken
      37
    • Ja, ik ben er mee bezig
      8
  3. 3. Wat vindt je tot nu toe van de gemaakte Wherigo geocaches?

    • Ik vind ze leuk
      29
    • Ik vind ze niet leuk
      17
    • Ik denk dat er nog veel verbetering mogelijk is
      44


Aanbevolen berichten

Maar met PDA/GPS wil het ook hoor! Als de Wherigo tocht maar niet te lang duurt i.v.m. je accuvermogen.

Tja, allemaal wel leuk dat men dit soort dingen aan het ontwikkelen is, maar zoals al eerder beschreven is, mis je de juiste apparatuur dan kun je niets. :)

Om die reden dan ook niet gestemd.

 

Al met al moet je met steeds meer techniek de deur uit, logisch gevolg, steeds meer lege accu's B)

 

Groeten Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
ReizenReizen

Tijd om maar eens een voorzichtige conclusie te trekken van deze poll.

 

Er hebben 85 mensen gestemd. Ongeveer een derde van de stemmers zegt dat wherigo's geen toegevoegde waarde hebben, geen wherigo caches te zullen maken en ze ook niet leuk vindt.

 

Ongeveer de helft van de stemmers zegt dat wherigo wel potentie heeft, dat ze er wel een willen maken en dat er nog veel valt te verbeteren aan de huidige wherigo's.

 

Iedereen bedankt voor het stemmen.

 

Het is al een poosje stil rond het programma waarmee de wherigo's worden gemaakt (de WherigoBuilder). Hopelijk komt er binnenkort een grote update en wordt de gebruiksvriendelijkheid vergroot en wordt het makkelijker om voor beginners hiermee te beginnen. De werkelijke mogelijkheden van dit spel moeten nog naar naar voren komen (denk ik).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is al een poosje stil rond het programma waarmee de wherigo's worden gemaakt (de WherigoBuilder). Hopelijk komt er binnenkort een grote update en wordt de gebruiksvriendelijkheid vergroot en wordt het makkelijker om voor beginners hiermee te beginnen. De werkelijke mogelijkheden van dit spel moeten nog naar naar voren komen (denk ik).

Het wordt inderdaad tijd voor een update. Zodat meer mensen er mee kunnen omgaan.

 

En een ideetje voor de echte programmeurs, maak een kleine versie van de GCtool (de woordwaarde uitrekenen zal al geweldig zijn) voor de colorado/oregon. Gezien de mogelijkheden van wherigo moet dit mogelijk zijn.

 

Jammer genoeg gaat dit mijn kennis te boven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...