arjenvantol Geplaatst 10 augustus 2008 Share Geplaatst 10 augustus 2008 Amen! Keep up the good work! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 11 augustus 2008 Share Geplaatst 11 augustus 2008 Kennelijk heeft Gensnet zijn cache vrijdag gelijk bij de buren aangeboden en daar wordt alles goedgekeurd, al plaats je een ammobox midden op een militair oefenterrein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 11 augustus 2008 Share Geplaatst 11 augustus 2008 Hmmmm, geldt bij de buren niet de regel dat als caches bij hun aangeboden en gepubliceerd zijn dat ze dan niet ook nog eens op geocaching.com mogen staan? Ja, ik heb begrepen dat bij de buren alles mag. En dat is niet goed voor de hobby/sport/spel in zijn algemeenheid. We krijgen zo nu en dan klachten van beheerders dat als we doorgaan met ongeoorloofd caches op hun terrein te plaatsen, het afgelopen is.... Alleen het zijn geen geocaches... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 12 augustus 2008 Share Geplaatst 12 augustus 2008 Ik kan er niets aan doen. Als ze bij de buren het principe hanteren om een cache dat bij hun online staat niet op een andere cachesite mag staan, wil ik de regels van de buren niet helpen overtreden natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 12 augustus 2008 Share Geplaatst 12 augustus 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden