Spring naar bijdragen

Snelweg caches Noord Duitsland


Team Gebrook

Aanbevolen berichten

hoi

 

over een paar dagen ga ik met opa een paar dagen op familie bezoek....

op de heenweg willen we graag een paar caches vinden.

voor zuid duitsland is er een bookmark list... weet iemand of die er ook is voor noord duitsland??

en zou hij/zij mij dat linkje kunnen sturen.

alvast bedankt.....TEAM GEBROOK....

PS. gewoon caches langs de snelweg in noord duitsland is ook goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb via een query de caches gehaald langs de route door Noord Duitsland.

 

Vorig jaar heb ik dat aangemaakt voor mijn vakantie naar Zweden. Eerst de route bepalen (in mijn geval van Nieuweschans naar Helsingborg), en toen aangegeven bij de query, alleen caches binnen 500 meter van die route.

 

Deze route was de heen en terugreis naar Zweden. Uiteraard had ik van dat land alle caches bij me. Maar op deze manier dus ook voor onderweg.

 

In GSAK maak ik ook altijd voor de vakantie even HTML-files aan van alle caches die ik in mijn PocketPC mee draag. Zo heb ik altijd naslagwerk bij me van de caches. Dit zonder foto's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In GSAK maak ik ook altijd voor de vakantie even HTML-files aan van alle caches die ik in mijn PocketPC mee draag. Zo heb ik altijd naslagwerk bij me van de caches. Dit zonder foto's.

Waarom zonder foto's?

Ik maak (behalve een GPX file die ik in cachemate inlees) juist HTML files voor op de PPC zodat ik ook de foto's erbij heb. GSAK heeft, als je File - Export - HTML - Advanced kiest de optie om direct "grabbed images" mee te nemen. Als er nog "speciale" (spoiler) foto's zijn, dan neem ik die op in de User-note. Via dat mechanisme komen ze dan ook in de html-folder terecht.

Nadeel is wel dat de html-folder groter wordt (en het dus ook langer duurt om het over te sturen). Maar dat weegt voor mij wel op tegen het voordeel dat ik in ieder geval de foto's bij me heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In GSAK maak ik ook altijd voor de vakantie even HTML-files aan van alle caches die ik in mijn PocketPC mee draag. Zo heb ik altijd naslagwerk bij me van de caches. Dit zonder foto's.

Waarom zonder foto's?

 

Zonder foto's omdat ik heel Zweden en Noorwegen ook mee heb, en dan heb je vele duizenden caches... dan ontploft mijn PocketPC als ik ook alle foto's erbij zet...

...maar ik had ook de laptop bij me :blush: als het ECHT een probleem werd...

...oh ja, en we hebben ook nog vakantie gehouden hoor! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...