Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Na het updaten van de firmware werkte de Citynavigator niet meer ik dacht dat ik wat verkeerd gedaan had.

Echter na alles gekontroleerd te hebben krijg ik alleen de bekende paarse streep te zien. Het profiel is automotive en de selectie van de kaart is Citynavigator. Weet iemand hoe ik de navigatie weer terug kan krijgen, vast bedankt voor de moeite :)

Geplaatst (bewerkt)

Wat voor gps heb je? Doet het apparaat niks meer? Of werkt enkel City Navigator niet meer? Zo ja, CN er opnieuw opzetten?

Bekende paarse streep? Ik ken hem niet. :)

bewerkt door Peetee
Geplaatst
Na het updaten van de firmware werkte de Citynavigator niet meer ik dacht dat ik wat verkeerd gedaan had.

Echter na alles gekontroleerd te hebben krijg ik alleen de bekende paarse streep te zien. Het profiel is automotive en de selectie van de kaart is Citynavigator. Weet iemand hoe ik de navigatie weer terug kan krijgen, vast bedankt voor de moeite :)

Misschien een overbodige vraag, maar heb je gecontroleerd of de routering wel op 'tijd' of 'afstand' staat en niet op 'geen'?

Ik heb de update ook gedaan en het resultaat was dat alle settings weg waren. Dus gewoon alles weer instellen.

Geplaatst

Sorry, heb vergeten erbij te zetten dat het de Colorado 300 betreft, wat betreft die paarse streep de wordt weergegeven in de recreation of geocaching modus. Wanneer ik voor de firmware update citynavigator in de automotive modus gebruikte werd de route via de wegen aangegeven dus als auto navigatie te beruiken via de GAknop. Echter nu gebeurt dat niet meer!

• 3 weeks later...
Geplaatst

Echter na alles gekontroleerd te hebben krijg ik alleen de bekende paarse streep te zien. Het profiel is automotive en de selectie van de kaart is Citynavigator. Weet iemand hoe ik de navigatie weer terug kan krijgen, vast bedankt voor de moeite :blush:

Sorry, heb vergeten erbij te zetten dat het de Colorado 300 betreft, wat betreft die paarse streep de wordt weergegeven in de recreation of geocaching modus. Wanneer ik voor de firmware update citynavigator in de automotive modus gebruikte werd de route via de wegen aangegeven dus als auto navigatie te beruiken via de GAknop. Echter nu gebeurt dat niet meer!

Bij het updaten kan het makkelijk dat het profiel is veranderd ja en dat je dus de instellingen opnieuw moet aangeven.

Denk er ook even aan dat je soms de goede kaart weer aan moet zetten.

Asl je de gps uitzet, de sd er uithaald, weer aanzet, en dan de sd weer terug plaatst. en dan navigatieopdracht geeft, gaat het meestal ook al beter.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...