Spring naar bijdragen

wie wil de tekst van mijn TB vertalen in het Duits ?


de noormannen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

mijn "TB Grensoverschrijdend koken" is in Duitsland terechtgekomen, op zich heel toepasselijk :ph34r: . Nu is mijn Duits ondermaats en hoop ik dat iemand die vertaling zo uit zijn mouw schud en dat wil doen voor onze duitse geocaching-vrienden.

 

groetjes de Noormannen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,

 

mijn "TB Grensoverschrijdend koken" is in Duitsland terechtgekomen, op zich heel toepasselijk :ph34r: . Nu is mijn Duits ondermaats en hoop ik dat iemand die vertaling zo uit zijn mouw schud en dat wil doen voor onze duitse geocaching-vrienden.

 

groetjes de Noormannen

|

 

Probeer Google translate, dat klopt ook redelijk! :gossip:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoiets ?

 

 

Ich arbeite bei einer Wohngruppe für Leute mit einer visuellen und intellektuellen Schwäche. Seit einem Jahr kochen wir mit unseren Kunden.

Samstag kochen wir grenzüberschreitendes Essen. Kein Holländisch Essen für unsere multikulturelle Kunden (Türkische, Italienische und demnächst auch noch die Antillienische Nationalität ) . Alles ist gestattet wenn es wenigstens eine ausländisches Speise ist.

Haben sie vielleicht ein herrliches originales Rezept? Das würde ja super sein.

bewerkt door Zjurt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Zjurt,

 

ik heb het er meteen aan toegevoegd.

 

Verder mogen ze zelf uitvogelen wat er staat in het Nederlands.

Ik zal 'm op mijn watchlist zetten, ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in lekkere gerechten :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou het iets minder formeel formulieren:

 

Ich arbeite in einer Wohngruppe für Leute mit einer visuellen und geistigen Behinderung. Seit einem Jahr kochen wir mit unseren Gästen. Jeden Wochentag ein anderes Gericht. Samstags kochen wir ein grenzüberschreitendes Essen. Kein holländisches Essen für unsere multikulturellen Gäste (Türkische, Italienische und demnächst auch noch die Antillianische Nationalität ). Alles ist gestattet, wenn es ein ausländisches Gericht ist. Habt ihr vielleicht ein herrliches originales Rezept? Dann schreibt es ins Log! Danke!

 

Grüße Millhouse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...