Spring naar bijdragen

Watchlist is selectief?


Crankyhenkie

Aanbevolen berichten

Als ik een cache gedaan heb dan zet ik die (tijdelijk) op mijn watchlist. Daarna pas schrijf ik mijn log. Het voordeel hiervan is dat je het log via de mail krijgt zodat andere teamleden dit ook kunnen lezen. Sinds korte tijd werkt dit helaas niet meer :( Zou dit komen door een vertraging in het verwerken van de aanvraag voor de watchlist of is er iets structureel gewijzigd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb je misschien de cache op de watchlist geplaatst, NADAT andere teamleden hun log hebben geschreven.

 

Ik bedoel ; Er is misschien NADAT je de cache op je watchlist heb gezet, GEEN ACTIVITEIT, lees LOG/NOTE, meer op de cachepagina geplaatst... ?

 

Ter controle zou je een note kunnen plaatsen en kijken of je deze in je mail ontvangt.

 

***

 

Ik krijg van andere caches die ik op mijn watchlist heb gezet, tot op heden gewoon mailtjes binnen nl.

 

greetz,

IkbenMamma (niet IkbenGamma !)

bewerkt door IkbenGamma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je misschien de cache op de watchlist geplaatst, NADAT andere teamleden hun log hebben geschreven.

 

Ik bedoel ; Er is misschien NADAT je de cache op je watchlist heb gezet, GEEN ACTIVITEIT, lees LOG/NOTE, meer op de cachepagina geplaatst... ?

 

Ter controle zou je een note kunnen plaatsen en kijken of je deze in je mail ontvangt.

 

Zoals ik al aangaf gaat het om mijn eigen logs. Ik zet eerst de cache op de watchlist en meteen daarna schrijf ik mijn log. Daarna kreeg ik haast direct een mail met daarin mijn log. Je krijgt immers van elke log een mailtje als je de cache op de watchlist hebt staan. Logs van andere hunters krijg ik wel binnen. Het lijkt er dus op dat er bij geochacing.com iets is gewijzigd waardoor je het eigen log niet meer per mail binnen krijgt. Maar dat weet ik niet zeker dus vandaar mijn vraag op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kijk hier even http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=199518 er is nog een ander die het heeft gemeld, dit is de plek waar je het kan melden en bekend maken.

 

JK

Ik heb even op gc.com gekeken en er lijkt inderdaad van alles aan de hand te zijn. Er is blijkbaar zoveel gewijzigd dat hierdoor allerlei problemen ontstaan. Even afwachten dus maar hoe dit uitpakt. Bedankt voor deze info.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iets soortgelijks voor de TB's en Coins... sinds een tijdje komen er bij mij geen mails meer als mijn eigen trackable verplaatst is. Ik ga er vanuit dat dit ook door de update komt en t.z.t. wel weer opgelost zal worden...

 

EDIT: oh, sorry, zie net dat hiervan ook al melding wordt gedaan in forum-onderdeel TB's

bewerkt door Travel Wolf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...