Team NaStE Geplaatst 13 augustus 2008 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2008 Probeer op de Garmin Communicator site de Test page in combinatie met je GPS.De melding dat het alleen werkt met Garmin toestellen staat er altijd. Tot op heden zo'n 30 caches gedownload naar m'n Oregon en werkt probleemloos. - De Communicator op de Test pagina werkt goed... - De Communicator met de knop "Send to GPS" werkt goed... - De communicator voor de gratis 30-dagen free Premium Membership werkt nog steeds niet... Het is dus puur en alleen bij deze laatste pagina, waar de communicator niet goed werkt. Het sturen van Caches naar de GPS zelf werkt zonder enkel probleem Zowel bij FFOX als bij IE doet dit zich voor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brood Geplaatst 18 augustus 2008 Share Geplaatst 18 augustus 2008 Ach so, het gaat om de gratis trial membership. Heb ik 't niet goed gelezen, dacht dat de com met je GPS niet goed ging. Tjsa, 2,5 dollar. Ik heb 't niet gezien op de GC site. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
millieballon Geplaatst 23 augustus 2008 Share Geplaatst 23 augustus 2008 Ik heb het advies van ketel98 opgevolgd en even in het duitse topic gekeken. Daar was de oplossing schrijf geocaching.com aan. Dat heb ik dus gisteravond gedaan. Vandaag briefje terug ontvangen dat zij meer informatie nodig hadden. Nou dan de procedure maar weer in werking gezet en tot mijn verbazing was het knopje nu wel beschikbaar en is mijn trial periode begonnen! Ik heb (nadat ik de felicitaties had ontvangen) nog wel een keer uit- en ingelogd om het premium mebership zichtbaar te krijgen in mijn profiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team-rtna Geplaatst 23 augustus 2008 Share Geplaatst 23 augustus 2008 Ik was al een tijdje premium member en krijg nu na aankoop van mijn Garmin Vista HCx een maand gratis. Goed geregeld. Werkte prima met de plugin. Moest wel twee keer klikken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brood Geplaatst 27 augustus 2008 Share Geplaatst 27 augustus 2008 Kijk, da's goed nieuws . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden