Spring naar bijdragen

TB per ongeluk in verkeerde cache gelogd.


De Doorlopers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb per ongeluk een TB bij een verkeerde cache gelogt. Hij staat nu op de Snakkert maar ligt in werkelijkheid in Buitendijks. Hoe moet ik het oplossen. Ik heb al enkele amaturistische poging ondernomen maar die liepen op niets uit.

 

:lol1:

 

Ik neem aan dat je tracknummer niet meer hebt, wat je kan doen is voor beide caches een note schrijven. Dan weten de volgende cachers, als ze de logjes lezen dat er een foutje is begaan B) En de eigenaar van de TB even een mailtje sturen :w00t2:

Misschien lukt het zo

Succes :bangin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb per ongeluk een TB bij een verkeerde cache gelogt. Hij staat nu op de Snakkert maar ligt in werkelijkheid in Buitendijks. Hoe moet ik het oplossen. Ik heb al enkele amaturistische poging ondernomen maar die liepen op niets uit.

 

:lol1:

Ik neem aan dat je tracknummer niet meer hebt, wat je kan doen is voor beide caches een note schrijven. Dan weten de volgende cachers, als ze de logjes lezen dat er een foutje is begaan B) En de eigenaar van de TB even een mailtje sturen :w00t2:

Misschien lukt het zo

Succes :bangin:

En als je het tracking number nog wel hebt, dan grab je hem uit de cache waar je hem per ongeluk in hebt gestopt en dropped hem met een 'note' ipv van een 'found' log in de cache waar ie in moest...

(en je log in de foute cache kan je deleten en eventueel laat je daar ook een note achter...)

 

edit: quotes hersteld..

bewerkt door Mars Express
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb per ongeluk een TB bij een verkeerde cache gelogt. Hij staat nu op de Snakkert maar ligt in werkelijkheid in Buitendijks. Hoe moet ik het oplossen. Ik heb al enkele amaturistische poging ondernomen maar die liepen op niets uit.

 

:lol1:

 

Ik neem aan dat je tracknummer niet meer hebt, wat je kan doen is voor beide caches een note schrijven. Dan weten de volgende cachers, als ze de logjes lezen dat er een foutje is begaan :yes: En de eigenaar van de TB even een mailtje sturen B)

Misschien lukt het zo

Succes :w00t2:

En als je het tracking number nog wel hebt, dan grab je hem uit de cache waar je hem per ongeluk in hebt gestopt en dropped hem met een 'note' ipv van een 'found' log in de cache waar ie in moest...

 

 

Ik heb per ongeluk een TB bij een verkeerde cache gelogt. Hij staat nu op de Snakkert maar ligt in werkelijkheid in Buitendijks. Hoe moet ik het oplossen. Ik heb al enkele amaturistische poging ondernomen maar die liepen op niets uit. (en je log in de foute cache kan je deleten en eventueel laat je daar ook een note achter...)

 

Ik heb per ongeluk een TB bij een verkeerde cache gelogt. Hij staat nu op de Snakkert maar ligt in werkelijkheid in Buitendijks. Hoe moet ik het oplossen. Ik heb al enkele amaturistische poging ondernomen maar die liepen op niets uit. (en je log in de foute cache kan je deleten en eventueel laat je daar ook een note achter...)

Is dit deel afz**kerig bedoeld? Want als dat zo is dan :bangin: beantwoord ik geen enkele vraag meer

bewerkt door Ridder Tiuri
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...