boscottage Geplaatst 15 juli 2008 Geplaatst 15 juli 2008 Collega cachers Ik heb vlak voor mijn vakantie een GPS Map 60 CX gekocht. Een fijne machine om mee te werken. Nu heb ik een vraag. In een van de menu's kom ik ont-clutter tegen. Ik kan deze aan en uit zetten. Wat is dat en wat kan ik er mee? The XJ 900 Diversion man
IkbenMamma Geplaatst 15 juli 2008 Geplaatst 15 juli 2008 (bewerkt) Ben ik ook tegen gekomen bij mijn nieuwe Etrex Legend. Naar wat ik er uit opmaak, betekend het dat je de overbodige icoontjes kunt uitzetten, zodat je zicht op de kaart helderder is ! Kijk dat is nu eens makkelijk, als je een NEDERLANDSE handleiding hebt, in het DUITS had ik dit waarschijnlijk ook nog niet meegekregen... 15 juli 2008 bewerkt door ikbenmamma
Peetee Geplaatst 15 juli 2008 Geplaatst 15 juli 2008 (bewerkt) Clutter is Engels voor opeenhoping van gegevens. Ontclutter is dus een wat vreemde vertaling om de details te verminderen zodat de kaart niet verstopt raakt door al te veel informatie. (Bron) 15 juli 2008 bewerkt door Peetee
De Vossers Geplaatst 24 mei 2009 Geplaatst 24 mei 2009 maar als ik dat doe, wie ik ook mijn eigen custom poi niet meer. ik krijg het niet voor elkaar om de andere symbolen weg te werken, en de caches zichtbaar te houden.... of doe ik iets verkeerd...?
Aanbevolen berichten