volksdansje Geplaatst 8 juli 2008 Share Geplaatst 8 juli 2008 In Amerika hebben we op vakantie een erg leuke serie van 10 puzzelcaches gelopen, met als slot een leuke 11e mysterie cache. Mijn vraag: Is een geod'or iets typisch Nederlands, of kun je die ook aan een buitenlandse cache geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 8 juli 2008 Share Geplaatst 8 juli 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yurrie-currie Geplaatst 8 juli 2008 Share Geplaatst 8 juli 2008 Wij als Limburgers geven wel geo d'ors aan belgische caches en die zijn dan ook zichtbaar in de lijst bv 't spoorke van woutlopers GCF01B maar of het ook in de USA lukt weet ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 8 juli 2008 Share Geplaatst 8 juli 2008 BNI is een cache in Duitsland maar heeft volgens mij ook aardig wat Geo d'Ors. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 8 juli 2008 Share Geplaatst 8 juli 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yurrie-currie Geplaatst 8 juli 2008 Share Geplaatst 8 juli 2008 Ja dat is nou ons voordeel je cacht en deelt geo d'ors uit in 3 landen en je hoeft er niet ver voor te rijden o ja nog enige geografische kennis het is met een C Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 8 juli 2008 Share Geplaatst 8 juli 2008 Ja, het is iets typisch Nederlands Ja, je zou in principe een Amerikaanse cache een geo d'or kunnen geven. Is verder vrij zinloos, maar het kan niet echt typisch nederlands kijk hier maar eens ... http://www.geocaching.it/cachedorado-list.asp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden