Spring naar bijdragen

Probleempje met account aanmaken; Geen e-mail met validatie-code


ariepensionado

Aanbevolen berichten

ik heb mijn eerste cache gevonden, een account gemaakt, waarna ik kan inloggen. Nu zou er een e-mail met een code om te valideren gestuurd moeten worden. ik heb al het een en ander geprobeerd, maar geen e-mail. ik kan dus niet verder.

wie kan mij hiermee verder helpen ?.

Aad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Klopt het email-adres of blijft de email van .nl niet hangen in de spamkiller oid?

 

Anders kun je ook nog even proberen een ticket aan te maken via de Contact Us op de hoofdpagina van .nl.

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat over geocaching.com:

 

 

Member Since: Thursday, June 19, 2008

 

Status: Not Validated Member

 

Last Visit: Thursday, July 03, 2008

 

 

Geocaching.com wacht dus op de validatiecode die gestuurd wordt per email aan degene die het account heeft aangemaakt. Dit gebeurt automatisch en direct na het aanmaken van een account.

 

Of je spamfilter filtert het email van groundspeak er uit of je hebt niet goed gekeken in je inbox. :P

 

Je emailadres is wel correct. Ik zie namelijk in je profiel op geocaching.com hetzelfde emailadres als waar jij je ook hier op geocaching.nl mee hebt geregistreerd.

 

Wat je kunt doen is dus even in je eventuele spamopslag kijken of daar een email is van Groundspeak. Of nog eens goed in je email-inbox kijken, of op je profielpagina op geocaching.com (my account) je nog eens een validatie-mail laten toesturen. Zolang je je account niet zelf hebt gevalideerd, kun je steeds een nieuwe mail laten sturen (via je profiel).

 

En anders zit er maar één ding op en dat is in het Engels een supportticket aan te maken op de site van geocaching.com: http://www.geocaching.com/support

 

Geocaching.com en geocaching.nl zijn namelijk twee verschillende sites die verder niets met elkaar te maken hebben dan de naam van het spelletje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...