reej Geplaatst 11 juli 2008 Geplaatst 11 juli 2008 (bewerkt) 1 probleempje bij mij opgelost m.b.t. colorado export macro: http://gsak.net/board/index.php?showtopic=7745 waypoints verzenden ging niet nu wel met instelling: (bij gpx options) stel 'number of caches' in op b.v. 2000 en geef een GPX file name in b.v. : GPX nu doet hij het weer Hier zaten we nou net op te wachten! Wel erg laat. Staat namelijk al in bericht 4 van dit draadje. dus ??? lezen Ik kan zeker lezen. Dit staat erin "1 op 1 GPX vanaf de cachepagina is geen probleem...." bedoel je dit ? Dit is geen oplossing maar een tijdelijke workaround. Nog een tijdelijke oplossing was: Via menu en export GPX lukt het inderdaad wel! Bedankt voor het meedenken. Maar het gaat om: De exportmacro binnen gsak doet het na de update niet meer vandaar mijn oplossing. link exportmacro: http://gsak.net/board/index.php?showtopic=7745 11 juli 2008 bewerkt door reej
Woven Geplaatst 16 juli 2008 Geplaatst 16 juli 2008 Wij hebben sinds een maand ook een Colorado. Na het installeren van de update kunnen we de waypoints niet meer verwijderen. Wel in het menu gevonden, maar als ik op de ' weet u het zeker?' ja-knop druk gaat de Colorado steeds uit. Herkent iemand dit? En zo ja, is er een alternatief (ommetje)?
Mars Express Geplaatst 16 juli 2008 Auteur Geplaatst 16 juli 2008 Wij hebben sinds een maand ook een Colorado. Na het installeren van de update kunnen we de waypoints niet meer verwijderen.Wel in het menu gevonden, maar als ik op de ' weet u het zeker?' ja-knop druk gaat de Colorado steeds uit. Herkent iemand dit? En zo ja, is er een alternatief (ommetje)? Deleten vanuit de 'waypoint manager' werkt wel.
Woven Geplaatst 16 juli 2008 Geplaatst 16 juli 2008 Yes! Mars Express, harstikke bedankt! Kunnen we de upgrate waar we ons voordeel mee doen laten staan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden