De Vlaardings Bende Geplaatst 30 juni 2008 Share Geplaatst 30 juni 2008 Hallo Smeule, Bij deze coin zie je dat de tekst van de logs een ander lettertype hebben: http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=1554725 Groeten, Marcel Dit komt door een "fout" in de html code van de tb eigenaar. Zij hebben het lettertype in Comic Sans gezet met de code: <font face="Comic Sans MS" color="#FF0000" size="4"> Aan het einde van de code moet je deze afsluiten met </font> doe je dat niet dan kan de rest van de pagina die er onder staat ook in het zelfde lettertype belanden. Perke bedankt voor je antwoord. Als ik de log van mijn TB in een ander lettertype wil geven dan kan dit alleen door een fout in de html code te zetten? Of is er een goede manier om dit te regelen? Groeten, Marcel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 30 juni 2008 Share Geplaatst 30 juni 2008 Normaliter kun je dus niet opgeven in wat voor lettertype een logger de tekst van zijn logje "moet" schrijven. Wat je ziet op de TBpagina van Lepman is ontstaan doordat hij dus zijn fontcode niet heeft afgesloten. Het is dus een fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Vlaardings Bende Geplaatst 30 juni 2008 Share Geplaatst 30 juni 2008 (bewerkt) Iedereen bedankt voor de antwoorden. Het is me duidelijk nu! 30 juni 2008 bewerkt door De Vlaardings Bende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 30 juni 2008 Share Geplaatst 30 juni 2008 Bedankt iedereen, ik heb ook weer wat nieuwe dingen geleerd en mijn beschrijvingen van de nieuwe tb's en coins netter kunnen maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de noormannen Geplaatst 30 juni 2008 Share Geplaatst 30 juni 2008 Henk en Thea bedankt Ik zet de vertaling direct bij mijn TB beschrijving. groet, de Noormannen/Judith Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden