Prutserke Geplaatst 18 juni 2008 Geplaatst 18 juni 2008 (bewerkt) In een gesloten draadje wordt hetzelfde probleem aangekaart met een oplossing die ik niet vinden kan. Is er een duidelijkere indicatie te geven? Op mijn hele beeldscherm komt het woord "options" niet voor, en onder instellingen kan ik het niet vinden. Dus ik kan alleen de reacties op de eerste pagina zien en verder krijg ik steeds een melding: Board Bericht Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie. De fout is: Sorry, sommige velden missen, als je een onderwerp toch wilt zien, kijk dan of het onderwerp verplaatst is. Helpt iemand mij uit de brand? 22 juni 2008 bewerkt door Prutserke
Kamelig Geplaatst 18 juni 2008 Geplaatst 18 juni 2008 Ik heb even een screenshot gemaakt waar de opties bij mij staan. Als ze daar bij jou niet staan weet ik het ook niet meer.
alkie Geplaatst 18 juni 2008 Geplaatst 18 juni 2008 Je tijdelijke internet bestanden en cookies verwijderen. Dit wil wel eens helpen
Prutserke Geplaatst 22 juni 2008 Auteur Geplaatst 22 juni 2008 (bewerkt) Probeer het meteen. Bedankt Kamelig. Moest daarvoor naar het allereerste scherm in een draadje, anders zie die optie niet. Het ergste is: HET WERKT. 22 juni 2008 bewerkt door Prutserke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden