barjon Geplaatst 16 juni 2008 Geplaatst 16 juni 2008 Een "directroute" op het pc-scherm plannen zoals in Mapsend is er niet bij! De functionaliteit verschilt hemelsbreed! Vantagepoint loijkt erg op Mapsend Lite en daar kon je ook zowat niks mee. Dus is vantagepoint absoluut geen alternatief voor Mapsend! Ik ben meer dan teleurgesteld! Dit is voor mij een nieuw bewijs voor de almacht van Microsoft want welke softwarefabrikant gaat zijn "oude" software nou nog aanpassen voor het nieuwe windows vista? Thales/Magellan in elk geval niet, zo lijkt het. Je kunt ook gewoon zeggen dat Mapsend hele slechte software is (waarschijnlijk naar het OS toe geschreven, zodat bij een opvolgend OS het domweg niet meer werkt/kan werken. Dan val je gewoon in de categorie "slachtoffer" en dat zal de fabrikant worst zijn! Erg jammer dat er 0,0 trucs zijn om het aan de gang te krijgen onder windowsvista groet, een gefrustreerde Barjon.
Le Comte Geplaatst 16 juni 2008 Geplaatst 16 juni 2008 Ik ben het helemaal met je eens. Vantagepoint ziet er mooi uit, maar kan maar erg weinig. En van enige ondersteuning is geen sprake bij Magellan.
jackV Geplaatst 30 juni 2008 Geplaatst 30 juni 2008 (bewerkt) Ik heb ook vista, maar geen problemen. Ik bewerk alles met Mapsource van Garmin en sla dit op als een *.gpx bestand. Dit bestand open ik dan als een Track met Mapsend lite, en converteer het dan als een route naar mijn harde schijf en naar mijn Explorist 210. Niks aan de hand. Veel routes haal ik van http://gpstracks.nl/ Maar heel veel routes maak ik ook handnmatig met mijn Magellan Topo Nederland. Ook eventueel met VantagePoint. groeten, Jack Versteegh 30 juni 2008 bewerkt door Team jemar
Aanbevolen berichten