Cache Score Geplaatst 12 juni 2008 Geplaatst 12 juni 2008 ik heb een gpsmab 60cx. nu heb ik al het een en ander gelopen in NL en in D. maar nu gaan wij op vakantie naar Lux en wil ik ook weer een aantal cache lopen. als ik een cache in mijn gps wil zetten dan kan dit gewoon via zend naar Garmin gps en dat gaat altijd goed. maar nu wil ik dit in Lux, doen en dan staat er wel met succes verzonden naar gps maar het staat er alleen niet in. ik ben erg blij dat ik dit door had dat dit niet ging anders sta je daar mooi raar te kijken. is er iemand die dit probleem herkent ? en weet wat ik hier aan kan doen gr Michel Cache score zoetermeer
geo_taz Geplaatst 12 juni 2008 Geplaatst 12 juni 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk kijk je bij "dichts bijzijnde caches" ? Luxemburg is dan te ver weg van je huidige locatie. Als je zoekt op naam zie je hem waarschijnlijk wel... 12 juni 2008 bewerkt door geo_taz
Peetee Geplaatst 12 juni 2008 Geplaatst 12 juni 2008 Klopt! Dat is precies het probleem. Klik maar eens op de 'Find'-knop en dan op 'Waypoints'. Dan staat er boven "Nabij huidige lokatie". Klik nu op de 'Menu'-toets en kies vervolgens op 'Zoek op naam'. Nu staan ze er hoogstwaarschijnlijk wel bij.
Aanbevolen berichten