gerdian Geplaatst 10 juni 2008 Share Geplaatst 10 juni 2008 Ik ga op 23 juni as op schoolkamp met groep 8. Ik zou het leuk vinden een gps tocht uit te zetten. Maar 30 kinderen met 1 gps is erg weinig. Wie weet een alternatieve oplossing? Huren kost teveel. (10 euro per dag en we gaan 5 dagen) We gebruiken de gps maar een dagje, dus is het zonde om voor 5 dagen te huren. Is er iemand die mij kan helpen? Of heeft iemand een oudje over die ik kan lenen. Ik woon in Dordrecht, dus wel iets in de buurt svp. Op 21 juni ben ik op het mzl event in de Lopikerwaard. (team Gerdian) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
florabora Geplaatst 12 juni 2008 Share Geplaatst 12 juni 2008 (bewerkt) 20 eu per maand bij de KNBLO Wandelsportorganisatie Nederland. Zie de pagina op wandel.nl. 12 juni 2008 bewerkt door florabora Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bunbury Junior Geplaatst 12 juni 2008 Share Geplaatst 12 juni 2008 (bewerkt) Ik heb er vorig jaar een stuk of 10 gehuurd bij www.gps4fun.nl. Wellicht kunnen ze coulant omgaan met breng en haal moment. Gewoon even een mailtje sturen of bellen om te zien wat mogelijk is. Oeps, ik zie net pas Dordrecht staan. GPS4fun is in arnhem. Ong. uur rijden.... 12 juni 2008 bewerkt door Bunbury Junior Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 12 juni 2008 Share Geplaatst 12 juni 2008 Wij hebben wel een Etrex Vista die je mag lenen. We zijn ook op het event, dus dat is geen probleem. De enige vraag is, hoe krijgen we hem weer terug, we wonen in Amsterdam. Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MoonenMonkeys Geplaatst 12 juni 2008 Share Geplaatst 12 juni 2008 Kun je hem niet beter huren in de buurt van waar je op kamp bent? Wij hebben laatst een goede ervaring opgedaan met het nieuwe filiaal van Waypoint in Vessem (Noord-Brabant). Wij huurden 6 apparaten (ik geloof Etrex Vista Hx) voor 1 dag. Maar op de dag dat we ze nodig waren was het filiaal niet open. Uiteindelijk mochten we de apparaten al op zaterdag halen en op woensdag terugbrengen. We hoefden maar voor 1 dag te betalen (10 euro per apparaat, 100 euro borg). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Delbar Halpipe Geplaatst 12 juni 2008 Share Geplaatst 12 juni 2008 (bewerkt) Gewoon even kijken op www.gpshuren.nl. Dan vind je misschien wel een adresje. 12 juni 2008 bewerkt door Delbar Halpipe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerdian Geplaatst 15 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2008 Bedankt voor jullie reactie's.... We reageren war laat maar waren een paar dagen erop uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 15 juni 2008 Share Geplaatst 15 juni 2008 (bewerkt) Waar gaan jullie op kamp ? Mocht het in de buurt van Deventer zijn neem dan even contact op met Zuurtje. zonnigspoor@home.nl 15 juni 2008 bewerkt door getzie familie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden