delta123 Geplaatst 12 juni 2008 Auteur Geplaatst 12 juni 2008 Zojuist contact gehad met Natuurmonumenten. Het is met 100 procent zekerheid de lustrumcache. De tupperware doos zat in een houten/leren soort schatkist. Dit kan ik me ook herinneren toen ik hem gevonden heb. De schatkist was redelijk vergaan en er liepen beestjes in. De tupperware doos is door de boswachter weer op de locatie neergelegd. Het lijkt mij toch echt de taak van de lustrumcommissie om de cache te controleren en weer eventueel te activeren of de cache op te halen zodat de natuur niet vervuild wordt.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 12 juni 2008 Geplaatst 12 juni 2008 Ok, dat is dus duidelijk. Nee, het LUSTRUM_TEAM als zodanig bestaat niet echt meer. Van de bij het jublileum oorspronkelijk 5 geplaatste caches zijn er nog 2 over: Noord en West. Zuid was geplaatst door Geoman. Vreemd dat ie niet reageert op mails. Misschien als ie dit draadje leest, dat ie even in actie komt en de boel in orde maakt.
Team jemar Geplaatst 12 juni 2008 Geplaatst 12 juni 2008 En anders even een ticket aanmaken via de Contact Us op de hoofdpagina...
Kruimeldief Geplaatst 12 juni 2008 Geplaatst 12 juni 2008 Zojuist contact gehad met Natuurmonumenten. Het is met 100 procent zekerheid de lustrumcache. De tupperware doos zat in een houten/leren soort schatkist. Dit kan ik me ook herinneren toen ik hem gevonden heb. De schatkist was redelijk vergaan en er liepen beestjes in. De tupperware doos is door de boswachter weer op de locatie neergelegd. Het lijkt mij toch echt de taak van de lustrumcommissie om de cache te controleren en weer eventueel te activeren of de cache op te halen zodat de natuur niet vervuild wordt. Als ik het goed begrijp dan ligt de uiteindelijke cache weer op zijn plaats? Dan kan hij het archief weer uit en is hij weer te doen? De lustrumclub is een initiatief van gc.nl Willie heeft de vragen gemaakt en de caches zijn samengesteld en verstopt door de medewerkter die op die plek het dichts in de buurt woont. De cache in het Noorden is dus in mijn beheer.
delta123 Geplaatst 12 juni 2008 Auteur Geplaatst 12 juni 2008 Als ik het goed begrijp dan ligt de uiteindelijke cache weer op zijn plaats? Of de cache nu precies op het juiste coordinaat ligt weet ik dus niet. Dit zou eerst even gecontroleerd moeten worden.
Aanbevolen berichten