Peer-Gynt Geplaatst 5 mei 2008 Share Geplaatst 5 mei 2008 Hallo mede-cachers, Inmiddels heb ik van een goedgemutste cacher een Geo d' Or gekregen voor een van mijn caches. Alleen nu weet ik niet van wie. Graag wil ik die mensen hiervoore bedanken. Kan iemand mij vertellen of het inderdaad mogelijk is om de gulle gevers te achterhalen? Ook uit logjes kan ik niets herleiden. Alvast bedankt. M.vr. gr. Peer-Gynt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ZaNaBoZa Geplaatst 5 mei 2008 Share Geplaatst 5 mei 2008 (bewerkt) Kijk eens hier Om op deze pagina te komen doe je het volgende ga naar geocaching.nl Klik op Geo d'Or Klik op Per eigenaar Zoek je naam op in de lijst die verschijnt klik op het Geo d'Or tekentje een lijst met de geplaatste caches verschijnt. klik vervolgens op de afbeelding voor de cache waar je meer van wilt zien. 5 mei 2008 bewerkt door zanaboza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 5 mei 2008 Share Geplaatst 5 mei 2008 (bewerkt) Ja, dat kan wel. Roep de 'waarderingslijst' op en zoek je cache. Klik dan op het symbooltje direct voor de cachenaam. Je ziet dan o.a degene die je (die) cache van een geo d'or hebben voorzien. Edit: en zanaboza was me net voor. 5 mei 2008 bewerkt door Team Gelaen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peer-Gynt Geplaatst 5 mei 2008 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2008 Super, Ik dacht, ik ga in de tussentijd eventjes een hapje eten. Maar wat zijn jullie krankzinnig snel met jullie reacties, dank je wel hiervoor. Ik ben er mee helemaal geholpen. M.vr.gr. Peer-Gynt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden