TeamTobi Geplaatst 28 april 2008 Geplaatst 28 april 2008 Als ik mijn tracklogs van MTB rondjes bekijk (ik fiets met hartslagmeter icm Colorado) zie ik in de gpx file, rechtsreeks uit het device de <HR=xxx> vermeld staan. Bij import/export via Mapsource gaan deze gegevens verloren. Ik zoek nu een programma dat de HR uitleest. In Garmin Connect als ook Motionbased.com, krijg ik deze gegevens niet geimporteerd (beide zijn trainingsites). Alleen de tracks ed worden geimporteerd. Iemand al ergens een oplossing gevonden voor dit probleem? Een progje wat een Colorado.GPX file ombouwt naar een Forerunner.GPX oid file is natuurlijk ook welkom...
dmace Geplaatst 29 april 2008 Geplaatst 29 april 2008 Als ik mijn tracklogs van MTB rondjes bekijk (ik fiets met hartslagmeter icm Colorado) zie ik in de gpx file, rechtsreeks uit het device de <HR=xxx> vermeld staan. Bij import/export via Mapsource gaan deze gegevens verloren. Ik zoek nu een programma dat de HR uitleest. In Garmin Connect als ook Motionbased.com, krijg ik deze gegevens niet geimporteerd (beide zijn trainingsites). Alleen de tracks ed worden geimporteerd. Iemand al ergens een oplossing gevonden voor dit probleem? Een progje wat een Colorado.GPX file ombouwt naar een Forerunner.GPX oid file is natuurlijk ook welkom... Ik ben bang dat het of wachten wordt tot Garmin's training Centre de Colorado gaat ondersteunen (FF een mailtje die kant op zorgt vast voor mee info), of je moet zelf iets (laten) bouwen dat zoiets uitleest, en daarmee maakt je anderen weer gelukkig. Of je moet nog een Mac hebben liggen, dan kun je Ascent gebruiken
dolphs Geplaatst 29 april 2008 Geplaatst 29 april 2008 Was ook bezig met dezefde vraag maar nog niets gevonden. Het wordt wachten op een update van de colorado & training center. Hier zegt men dat er wel gegevens worden opgeslagen; http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=18677&...69226aceee24af9 Te lange omweg voor mij dus verlopig nog een colorado & forerunner op het stuur. Hartslag en cadans worden overgens pervect weergegeven.
Aanbevolen berichten